۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بیرانوند جریمه شد
کد خبر: ۳۳۲۱۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۳ ساعت: ۱۱:۵۶ ↗ لینک کوتاه

بعد از دیدار تیم های سایپا و پرسپولیس ؛

بیرانوند جریمه شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس را به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

بیرانوند جریمه شد
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که دیدار تیم های سایپا و پرسپولیس تهران در هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برگزار شد و از سوی بیرانوند تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی با بازیکن تیم مقابل (ضربه زدن با توپ به صورت بازیکن) رخ داد.

پیش از این کمیته انضباطی حکم خود را درباره این مسابقه اعلام کرده بود اما در آن نامی از بیرانوند وجود نداشت.

بر اساس حکم قبلی کمیته انضباطی، «مهرداد کفشگری» و «رضا اسدی» بازیکنان سایپا و «شجاع خلیل زاده» و «رادوشوویج» بازیکنان پرسپولیس به دلیل درگیری با بازیکنان تیم مقابل که از داخل زمین تا رختکن ادامه داشت، به توبیخ کتبی و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

باشگاه پرسپولیس نیز به دلیل فحاشی هواداران منتسب به این تیم و پرتاب بطری به سمت داور به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم های فوتبال ساپیا و پرسپولیس در پایان این رقابت پرحاشیه به تساوی یک بر یک رسیدند.

تیم پرسپولس تا اواخر این دیدار با گل دقیقه 15«کمال کامیابی نیا» تیم برتر میدان بود، ولی «محمدرضا سلیمانی» مهاجم تیم سایپا در دقیقه 87 بازی را به تساوی کشاند. در پایان بازی بعضی از نیمکت نشینان تیم پرسپولیس تا آستانه درگیری فیزیکی با سرمربی سایپا پیش بروند.

البته این پایان کار نبود و بازیکنان 2 تیم هنگام خروج از زمین مسابقه در تونل ورزشگاه تختی با یکدیگر درگیر شدند تا پای نیروی انتظامی برای جدا کردن آنها به قائله باز شود و این مهم در گزارش ناظر بازی مسابقه به کمیته انضباطی ارسال شد.



انتهای پیام/1404

منبع: جام جم آنلاین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان