۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بیش از ۱۵۰عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۳۲۰۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۹ ساعت: ۱۴:۳۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:

بیش از ۱۵۰عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار می‌شود

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در سطح شهرستان البرز برگزار خواهد شد، این برنامه‌ها در چارچوب برنامه فرهنگی و رزمی، خدماتی، دفاعی امنیتی و سیاسی است.

بیش از ۱۵۰عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، سرهنگ اسماعیل طاهرخانی، ظهر امروز(سه شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج در این ناحیه اظهار کرد: شما اصحاب رسانه فرماندهان جنگ نرم در عرصه رسانه هستید.

وی افزود: بسیج شخص نیست بلکه بسیج یک تفکر است، هر شخصی عملکرد خوبی داشته باشد در رشد جامعه بسیجی است و هر عملی که موجب رضایت خداوند باشد و موجب کمک به مردم باشد این عمل بسیجی گونه ای است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز اذعان کرد: مردم ما در بدو انقلاب حرکت بسیجی داشتند، اما با فرمان امام راحل در آذرماه سال 58 تشکیل شد و سازماندهی بسیج در این سال  بود.

وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌ها که لازم باشد ورود خواهد کرد، بیان کرد: بسیج هر زمانی که لازم باشد چه در عرصه سیاسی، فرهنگی و یا اقتصادی حضور خواهد داشت اما عده ای فکر می‌کنند کار بسیج فقط نظامی گری است.

تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان البرز
طاهرخانی درباره بازدید سپاه از کارخانه‌های شهرستان البرز گفت: با توجه به اینکه وضیعت اقتصادی خوبی نداریم کارخانجات ما در حال جنگ اقتصادی هستند و ما با حضور خودمان به آنها خسته نباشید می‌گوییم و مشکلات آنها از جویا می‌شویم.

وی اذعان کرد: یادواره شهدای شهرستان البرز هم از نظر کیفیت و کمیت دست کمی از کنگره سه هزار شهید استان نداشت، البته به جز روز آخر کنگره که با حضور خانواده شهدا بسیار با شکوه برگزار شد.

این مسئول گفت: بیش از 150 عنوان برنامه در هفته بسیج در سطح شهرستان البرز برگزار خواهد شد، این برنامه‌ها در چارچوب برنامه فرهنگی و رزمی، خدماتی، دفاعی امنیتی و سیاسی است.

وی اذعان کرد: یکی از مهمترین برنامه شهرستان در بحث خدمات اردوهای جهادی در مناطق محروم است که بیش از 15گروه جهادی به مناطق محروم اعزام خواهد.

طاهرخانی همچنین گشت‌های محل محور را یکی دیگر از برنامه‌های بسیج در سطح شهرستان دانست و افزود: بسیجی‌های ما در پایگاه‌های مقاومت جهت ایجاد امنیت در محل‌ها گشت خواهند داشت.

وی در پایان بیان کرد: عطرافشانی گلزار شهدا و تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان البرز در ورزشگاه امام علی(ع) شهر الوند از جمله برنامه‌های مهم هفته بسیج است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان