۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین رشد ۳۶۶درصدی کمک‌ مردم قزوین به مراکز نیکوکاری
کد خبر: ۳۳۲۰۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۸ ساعت: ۱۲:۵۳ ↗ لینک کوتاه

در ۶ ماه ابتدایی سال انجام گرفت؛

رشد ۳۶۶درصدی کمک‌ مردم قزوین به مراکز نیکوکاری

مردم استان قزوین در شش ماهه نخست امسال بیش از پنج میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۶۶ درصد رشد داشته است.

رشد ۳۶۶درصدی کمک‌ مردم قزوین به مراکز نیکوکاری
فرزاد فرهادی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: مراکز نیکوکاری خط مقدم انجام امور خیر و رسیدگی به فقرا و نیازمندان هستند.

وی افزود: کمیته امداد با هدف واگذاری امور خیریه به عموم مردم، تسریع در رسیدگی به امور نیازمندان، بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در محله‌ها، تنوع بخشی به فعالیت‌ها و خدمات قابل ارائه به فقرا و نیازمندان، اقدام به ایجاد و راه اندازی مراکز نیکوکاری کرده است.

این مسئول از فعالیت 14 مرکز نیکوکاری در استان قزوین خبر داد و گفت: مردم استان در شش ماهه نخست امسال بیش از پنج میلیارد و 670 میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 366 درصد رشد داشته است.

وی افزود: در حال حاضر 9هزار و 750 نفر خیر و نیکوکار و هزارو 854 نیازمند در شبکه ملی نیکوکاری ثبت شده و این مراکز در زمینه‌های کمک معیشت،درمان، فرهنگی، مسکن، اشتغال و جهیزیه فعالیت می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اذعان کرد: این مراکز با مسئولیت پذیری و مشارکت هیئت عامل با شناسایی نیازمندان و بهره‌گیری از ظرفیت خیران، نیکوکاران، هیئت امنای مساجد، معتمدین محلی به منظور رفع فقر و محرومیت تلاش می‌کنند.

وی یادآورشد: کمیته امداد استان قزوین ایجاد 13 مرکز نیکوکاری جدید در سال جاری را در برنامه کاری خود دارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان