۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین انقلاب اسلامی پدیده‌ای منحصر به فرد است/نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس فراموش نشدنی است
کد خبر: ۳۳۱۹۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۲ ساعت: ۱۰:۰ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

انقلاب اسلامی پدیده‌ای منحصر به فرد است/نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس فراموش نشدنی است

استاندار قزوین در کنگره۳هزار شهید قزوین گفت: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پدیده‌ای منحصر به فرد است، زیرا هیچ جنگی وجود ندارد که در آن تمام اقشار برای میهن خود دفاع و ایثارگری داشته باشند.

انقلاب اسلامی پدیده‌ای منحصر به فرد است/نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس فراموش نشدنی است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، عبدالمحمد زاهدی، صبح امروز(سه شنبه) در سومین روز از کنگره ۳هزار شهید قزوین در اجلاسیه زنان ضمن خیر مقدم اظهار کرد: از حضور همه مسئولان، همسران، مادران و دختران شهید و همه خواهرانی که به احترام شهیدان در این مجلس باشکوه حضور پیدا کردند تشکر می‌کنم.

وی با بیان جایگاه انقلاب ابراز کرد: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پدیده‌ای منحصر به فرد است، زیرا این جنگ با تمام جنگ‌های دنیا تفاوت اساسی دارد.

استاندار قزوین توضیح داد: در هیچ جای دنیا جنگی وجود ندارد که در آن تمام اقشار در هر جایگاهی از انقلاب و نظام دفاع کرده و ایثارگری داشته باشند.

وی با اشاره به جایگاه بانوان در دفاع مقدس عنوان کرد: روحیه دختران، مادران و همسرانی که با بستن پیشانی بندها بر پیشانی بلند عزیزان خود آنها را بدرقه جبهه کرده و پس از چندی جنازه فرزندانشان را دریافت کردند، فراموش نشدنی است.

وی ادامه داد: نقش زنانی که ناله آنها به جای فریاد تسلیم حق طلبی و حق جویی بود را فراموش نمی‌کنیم.

زاهدی ابراز کرد: به همه زنان جامعه استان قزوین بویژه مادران و همسران شهدا و فرزندان و همسران جانبازان که مایه افتخار هستند ادای احترام می‌کنیم.

وی در پایان گفت: به حال همسر جانبازی که چند روز پیش به شهادت رسید غبطه می‌خورم چرا که ۱۰سال از همسر خود در حالی که در کما بود به بهترین شکل نگهداری کرد.
انتهای پیام /6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان