۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مشارکت ۲۰ هزار حامی در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین
کد خبر: ۳۳۱۸۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۰ ساعت: ۱۲:۵۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد:

مشارکت ۲۰ هزار حامی در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۲۰ هزار حامی نیکوکار با مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین کمک‌های خود را به فرزندان نیازمند اهداء کردند.

مشارکت ۲۰ هزار حامی در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین
مجید مؤمنی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: اساس کار کمیته امداد امام (ره) خدمت رسانی به محرومان است و اتکای عمل این نهاد رضای الهی با محوریت جلب مشارکت‌های مردمی برای ارتقای خدمت رسانی به محرومان است.

وی ادامه داد: جلب مشارکت‌های مردمی در قالب حضور در طرح‌های مختلف تجلی می‌یابد که طرح‌های اکرام ایتام و محسنین از طرح‌های مورد استقبال از سوی اقشار مختلف مردم است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: طی شش ماهه نخست سال جاری در استان قزوین بیش از 20 هزار حامی نیکوکار با مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین کمک‌های خود را به فرزندان نیازمند اهداء کردند.

وی ادامه داد: بیش از 20 هزار حامی نیکوکار به طور متوسط ماهیانه 49 هزار و 900 تومان به فرزندان تحت حمایت خویش کمک کرده‌اند که این کمک‌ها از سوی حامیان به حساب ایتام براساس شناسه هر یتیم واریز می‌شود.

مؤمنی اعلام کرد: حامیان طی شش ماهه نخست سال جاری در قالب طرح اکرام ایتام بیش از شش میلیارد و 138 میلیون تومان به فرزندان طرح ایتام و محسنین کمک کردند که به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد 60 درصدی داشته است.

وی افزود: هر کسی با هر میزان کمکی می‌تواند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت داشته باشد چراکه در درگاه الهی کسی نیکوکار است که سخاوت و بخشندگی داشته باشد و برای این معیار عدد ملاک نیست.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین این نهاد حلقه اتصال اغنیاء و فقرا دانست و عنوان کرد: اعتماد مردمی سرمایه گران سنگی است که این نهاد را در رسیدگی به نیازمندان کمک می‌کند تا بتوانیم خدمات گسترده‌تری به مددجویان داشته باشیم.

وی یادآورشد: تحقق برنامه رفع فقر و محرومیت مستلزم حضور گسترده مردم است چراکه کار بزرگ تنها به دست مردم و با برکتی که در کار جمعی وجود دارد، محقق می‌شود از این رو تلاش می‌کنیم تا فرصت خدمت به نیازمندان را با حضور بیشتر مردم در طرح‌های مختلف ارتقاء دهیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان