۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دستاورد بزرگ کنگره است
کد خبر: ۳۳۱۸۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۰ ساعت: ۱۰:۱۸ ↗ لینک کوتاه

سرپرست آموزش و پرورش استان قزوین:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دستاورد بزرگ کنگره است

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دستاورد بزرگ کنگره برای آموزش و پرورش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای تعلیم و تربیت استان بوده چراکه این مهم برگرفته از حیات معنوی شهدا است.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دستاورد بزرگ کنگره است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ کنگره ۳ هزار شهید استان قزوین صبح امروز(یکشنبه) با حضور سرلشکر سید یحیی صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا و علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی و جمعی دیگر از مسئولان استانی در سالن اجتماعات نمایشگاه‌های‌ بین المللی استان قزوین برگزار شد.

مرتضی سمیعی سرپرست اداره ‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: خدا را شاکریم که فرصتی داد تا بمانیم و قدر نعمات او را به جای آوریم.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا افزود: آموزش و پرورش در کنگره سه هزار شهید استان، مسئولیت کمیته فرهنگ و آموزش را برعهده داشت که جا دارد از تلاش‌ها و مجاهدت‌های همه فرهنگیان و فرهیختگان و دانش‌آموزان همکار در این برنامه بی‌نهایت تشکر و قدردانی کنم. 

تداوم راه شهدا ما را در مقابل دشمنان پیروز می‌کند
سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: دستاورد بزرگ کنگره برای آموزش و پرورش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای تعلیم و تربیت استان بوده چراکه این مهم برگرفته از حیات معنوی شهدا است.

وی عنوان کرد: دیرز شهدا در برابر استکبار و دشمنان با اهدای ارزشمندترین دارایی خود یعنی جان خود ایستادند و امروز حیات معنوی شهدا، وصیتنامه شهدا، آرمان‌ها و راه شهدا و تکریم از خانواده شهدا ما را در مقابل دشمنان پیروز و سربلند می‌کند.

سمیعی بیان کرد: فرهنگیان دیروز در جنگ سخت در مقابل دشمنان ایستادند و امروز در جنگ نرم به مدد شهدا با همه وجود ایستادند.

وی ادامه داد: آموزش و پروش با برگزاری یادواره ۲۷۶ شهید دانش‌آموز و ۵۸ شهید فرهنگی استان بهره‌مندی لازم را در واحدهای آموزشی از این حیات معنوی شهدا بردند.

این مسئول با اشاره به اقدامات انجام شده عنوان کرد: تولید ۱۴ آثار هنری و دو جلد کتاب از شهدای فرهنگی و دانش‌آموز، اجرای سرود ۳ هزار نفری دانش‌آموزان، برگزاری گفتمان‌های دانش‌آموزی تحت عنوان «دفاع دیروز و وظیفه امروز» از جمله اقدامات انجام شده در راستای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان است‌.

گفتنی است؛ صبح امروز همزمان با آغاز به کار کنگره سه هزار شهید استان قزوین با حضور دکتر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و جمعی دیگر از مسئولان استان، نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای و موشکی در استان قزوین افتتاح شد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان