۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین تلاش رسانه‌های استان در انتشار رویداد کنگره شهدای قزوین ضروری است
کد خبر: ۳۳۱۸۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۰ ساعت: ۷:۲ ↗ لینک کوتاه

بیانیه خانه مطبوعات استان قزوین:

تلاش رسانه‌های استان در انتشار رویداد کنگره شهدای قزوین ضروری است

در بیانیه خانه مطبوعات استان قزوین آمده است: رسانه‌های استان در انتشار و انعکاس هرچه بهتر و مناسب‌تر رویداد کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین تمام همت خویش را بکار گیرند.

تلاش رسانه‌های استان در انتشار رویداد کنگره شهدای قزوین ضروری است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ به مناسبت برگزاری کنگره ۳هزار شهید قزوین، خانه مطبوعات استان قزوین بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلً/ احزاب 23
شهدا، جانبازان و ایثارگران ستاره‌های درخشانی هستند در آسمان آرمان‌ها و افتخارات این سرزمین و مشعل هدایتی هستند برای روشنگری مسیر آینده و درس‌هایی هستند برای کسانی که می‌خواهند به در راه اسلام و انقلاب و وطن خویش به تکلیف عمل نمایند.

در این بیانیه آمده است: کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین، فرصت بی‌بدیل و ناب فرهنگی است در پاسداشت مردان و زنان این سرزمین که با معامله‌ی گرانبهاترین داشته یعنی جان عزیزشان، در پیشگاه خداوند به عزتی بزرگ دست یافتند و کیست که کتمان کند آنچه از آرامش، امنیت و آزادی داریم مرهون خون همین شهدای گرانقدر و ایثارگری جانبازان و آزادگان و رزمندگان دلیر است.

این خط مستقیم عزت و سربلندی است که از جبهه بدر در صدر اسلام تا والفجرها و فتح الفتوح‌های دفاع مقدس و دفاع از حرم در قرون و اعصار گسترده شده و اینک این میراث گرانبها پیش روی ما قرار دارد. بدون شک یکی از بزرگ‌ترین فرصت‌های استفاده از گنج بی‌نظیر دفاع مقدس رسانه‌ها هستند و ان شاءالله به برکت برگزاری این کنگره مقدس نقش و وظیفه خود را شناخته و به انجام خواهند رساند، همانگونه که در مسیر اسلام و انقلاب تاکنون خدمت کرده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: خانه مطبوعات استان قزوین ضمن دعوت از همه شهروندان و مردم شهیدپرور استان و به ویژه اصحاب رسانه برای حضور و پاسداشت یاد شهیدان، بر نقش رسانه‌ها در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، مدافعان حرم و یاد شهیدان تأکید می‌کند که این وصیت امام راحل است.

در پایان امید داریم رسانه‌های استان در انتشار و انعکاس هرچه بهتر و مناسب‌تر رویداد کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین تمام همت خویش را بکار گیرند.

والسلام علی من التبع الهدی
«خانه مطبوعات استان قزوین»
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان