۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حضور پرشور در تجمع ۱۳ آبان عقب‌نشینی امریکا را به‌دنبال دارد
کد خبر: ۳۳۱۷۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۱۳ ساعت: ۱۳:۰ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین در حاشیه تجمع روز ملی استکبارستیزی:

حضور پرشور در تجمع ۱۳ آبان عقب‌نشینی امریکا را به‌دنبال دارد

امام جمعه قزوین گفت: نمایش مقاومت همراه با وحدت و همدلی مردم در روز ۱۳آبان امریکایی‌ها رامجبور به عقب نشینی خواهد کرد.

حضور پرشور در تجمع ۱۳ آبان عقب‌نشینی امریکا را به‌دنبال دارد
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در حاشیه تجمع بزرگ مردم قزوین در روز 13 آبان در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین  اظهارکرد: شعار مرگ بر امریکا ساخته ما نیست، بلکه خداوند آنرا به ما آموخته است.

وی ادامه داد: بر اساس آیات قرآن هنگامی که دشمنان علیه شما خشمگین و عصبانی می‌شوند باید به آنها گفت از عصبانیت خود بمیرید، شعار "مرگ بر امریکا" از این آیه شریفه برخواسته و به معنای مقابله با ظلم و استکبار است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ابراز کرد: مردم ما در پیاده روی اربعین وحدت و پایبندی به باورها و ارزش‌ها را نمایش دادند، امروز که روز استکبارستیزی است نیز مردم کشور ما با یکپارچگی، محبت و وحدتی که بین آنها وجود دارد یکپارچه علیه دشمنان انقلاب و ایران ایستاده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردها و پیام‌های تجمع 13 آبان در استان قزوین اذعان کرد: وقتی در روز ملی مبارزه با استکبار مقاومت و استقامت خود را با شجاعت و شعار مرگ بر امریکا همراه با وحدت و همدلی به نمایش گذاشتیم، امریکایی‌ها جز عقب نشینی کار دیگری نمی‌توانند انجام دهند.

امام جمعه قزوین در پایان درباره وظیفه ملت ومردم در روز 13آبان گفت: وظیفه ما این است که با استقامت خشم خود را در مقابل دشمنان خدا نشان داده، از مستضعفان عالم و نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت کرده و پیروی از مقام معظم رهبری و ولی فقیه جدی‌تر از همیشه ادامه دهیم.
انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان