۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین عرضه نمایشگر چشمی با دقت بی سابقه
کد خبر: ۳۳۱۴۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۱ ساعت: ۱۲:۵۰ ↗ لینک کوتاه

یک شرکت تجاری خبر داد:

عرضه نمایشگر چشمی با دقت بی سابقه

یک شرکت تجاری از عرضه نمایشگر چشمی با دقت بی سابقه خبر داده است. دقت نمایشگرهای این محصول برای هر چشم انسان ۱۴۴۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است.

عرضه نمایشگر چشمی با دقت بی سابقه
به گزارش سرویس علم و فناوری صبح قزوین ، یک شرکت تجاری از عرضه نمایشگر چشمی با دقت بی سابقه خبر داده است. دقت نمایشگرهای این محصول برای هر چشم انسان 1440 در 1600 پیکسل است.

این محصول که HMD Odyssey+ نام دارد، مجهز به فناوری نمایش دقیق و دارای جزئیاتی موسوم به Anti-SDE است که باعث می شود تصاویر در برابر چشم با وضوحی بی سابقه نمایش داده شوند و از خستگی و آزار چشم نیز جلوگیری شود.

نمایشگر چشمی مذکور با پلاتفورم Mixed Reality ویندوز سازگاری کامل دارد و سامسونگ مدعی است در زمان مشاهده تصاویر از این طریق هیچ نویز و مزاحمتی نیز در برابر چشمان فرد ایجاد نمی شود.

هر یک از نمایشگرهای AMOLED این محصول 3.5 اینچی هستند. سیستم صوتی HMD Odyssey+ نیز منحصر به فرد بوده و دریافت صدا به صورت 360 درجه و سه بعدی را ممکن می کند. همچنین پخش صدا از زوایای مختلف تصویر با استفاده از این نمایشگر چشمی ممکن است. سیستم داخلی کنترل صدا هم تنظیم صدای این نمایشگر چشمی را در هر لحظه ممکن می کند.

فروش این هدست از امروز در آمریکا آغاز شده و علاقمندان می توانند به زودی آن را در کشورهای آسیایی هم خریداری کنند.

انتهای پیام/7003

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان