۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۲۲میلیاردتومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان پرداخت شد
کد خبر: ۳۳۱۴۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۱ ساعت: ۹:۵۸ ↗ لینک کوتاه

از سال ۹۶ تاکنون در قزوین؛

۲۲میلیاردتومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان پرداخت شد

از سال ۹۶ از سوی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت قزوین ۲۲ میلیارد و ۳۷۲ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت شده است.

 ۲۲میلیاردتومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان پرداخت شد
امیر خوش نیت، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: از آغاز فعالیت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قزوین در بهمن ماه 1395، بیش از 22 میلیارد و 372 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت شده است.

وی اعلام کرد: طی سال 96 به چهار هزار و 84 مددجوبیش از 15 میلیارد و 444 میلیون تومان و طی شش ماهه نخست سال جاری هزار و 427 نیازمند واجد شرایط بیش از شش میلیارد و 926 میلیون تومان تهسیلات پرداخت شده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان قزوین افزود: میزان وام پرداختی برای نیازمندان تا سقف 15 میلیون تومان بوده که بازپرداخت این وام حداکثر تا سه سال و با کارمزد سه درصد است.

وی با اشاره به ضرورت‌های تأسیس صندوق امداد ولایت عنوان کرد: صندوق امداد ولایت از بهمن ماه 1395 در استان قزوین با هدف احیای سنت زیبای قرض الحسنه و حمایت از توانمندی مددجویان شروع به فعالیت کرده است.

خوش نیت با اشاره به شرایط خاص برخی از مددجویان و بروکراسی اداری بانک‌ها در پرداخت یادآورشد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تلاش می‌کند تا فارغ از برخی بروکراسی‌های اداری نسبت به پرداخت تسهیلات به نیازمندان واجد شرایط اقدام کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان