۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین وجود ۴۰۰نیروی مازاد در شهرداری قزوین و اختصاص ۳۸۴ اتوبوس ویژه زائران اربعین
کد خبر: ۳۳۱۳۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۸ ساعت: ۱۱:۳۰ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار قزوین در هفته‌‌ای که گذشت؛

وجود ۴۰۰نیروی مازاد در شهرداری قزوین و اختصاص ۳۸۴ اتوبوس ویژه زائران اربعین

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

وجود ۴۰۰نیروی مازاد در شهرداری قزوین و اختصاص ۳۸۴ اتوبوس ویژه زائران اربعین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ گنجینه صبح قزوین ، مجموعه‌ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که اول هر هفته تقدیم حضور می‌شود.

با کلیک بر روی تیتر اخبار می‌توانید خبر کامل را مطالعه فرمایید:  


برخی در رسانه‌ملی به 80میلیون نفر دروغ می‌گویند/ رفع تحریم‌ها دروغ بود
امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه برخی در رسانه ملی به 80 میلیون نفر دروغ می‌گویند، گفت: به دروغ گفتند با برجام همه تحریم‌ها برداشته می‌شود.


آیا واقعا جای شهدا خالی است؟!
ای کاش بودند و عظمت حزب‌الله، حشدالشعبی، زینبیون، فاطمیون را می‌دیدند، ای کاش بودند و اضمحلال صدام و بدخواهان کشور اسلامی شان را می‌دیدند ولیکن خدا را شکر که نیستند!


هشتگ "بسیجی ام" داغ‌ترین هشتگ توییتر فارسی
کاربران ضدانقلاب تلاش کردند تا هشتگ " گروهک تروریستی بسیج" را به داغ‌ترین موضوع توییتر تبدیل کنند اما آنچه در عمل رخ داد خلاف انتظار کاربران سلطنت‌طلب توییتر بود.


۳۸۴دستگاه خودرو به اعزام زائران اربعین اختصاص یافت
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از آمادگی ۳۸۴ دستگاه خودرو برای اعزام زائران اربعین خبر داد.


فضای تبلیغی استان متناسب با کنگره شهدا نیست/ تولید و پخش مستندهای جنگی در قزوین
مدیرکل صداوسیمای قزوین گفت: فضای تبلیغی استان هنوز متناسب با کنگره نیست، اطلاع رسانی همه جانبه برای این کار نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی و استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی نهادهای مختلف است.


بی‌تدبیری مسئولان عامل اصلی مشکلات امروز کشور است
مشاور فرمانده کل سپاه در قزوین گفت: انقلاب ما متصل به خون شهداست و امروز اگر در کشور مشکلاتی وجود دارد، به دلیل عملکرد نامناسب مسئولان است.


برخورد با مسئولان متخلف جزو اولویت‌ها و خط قرمزهایم است
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: خط قرمز من در طول چندین سال کار در دستگاه قضائی و به ویژه در سمت جدید، قانون، امنیت، حریم ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی خواهد بود؛ هر مسئولی که از این حد و مرز عبور کند مورد برخورد سخت قرار می‌گیرد.


استفاده از لانست‌های مشترک قندخون منجر به انتقال هپاتیت‌ وHIV نمی‌شود
در اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی آمده است؛ در شرایط اشتراک در استفاده از وسایل نوک تیز در تماس با خون، به دلیل اینکه همه افراد منفی بوده‌اند، هرگز بیماری‌هایی چون هپاتیت‌های B و C وHIV منتقل نمی‌شود.


حضور بانوان در ورزشگاه آزادی به هیچ عنوان قابل قبول نیست/ تکرار شود، برخورد قانونی می‌کنیم
دادستان کل کشور در قزوین گفت: به عنوان یک مقام و مسئول قضایی گله‌مندم زیرا حضور زنان در ورزشگاه آزادی در شب گذشته یک آسیب است و هیچ توجیه شرعی و اخلاقی برای این مسئله نداریم.


برگزاری اجلاسیه پایان کار کنگره شهدا نیست/ نباید مطالبه‌گری از مسئولان را سیاه‌نمایی تلقی کرد
فرمانده سپاه استان قزوین گفت: ۲۴ آبان پایان کنگره شهدای قزوین نیست بلکه آغاز انتشار فرهنگ ایثار و شهادت است، طی ۱۰ سال گذشته جمع آوری آثار آغاز شده و در این اجلاسیه قرار است به مردم اطلاع رسانی شود.


ثبت‌نام 11هزار قزوینی برای پیاده‌روی اربعین
مدیرکل حج و زیارت استان قزوین گفت: تاکنون 11هزار نفر از استان قزوین برای شرکت در پیاده روی اربعین در سامانه سماح اقدام به ثبت نام کرده‌اند.


رهبری نباید پاسخگوی بی‌عرضگی مسئولان باشد/ هیچ کشوری جرات تهدید ایران را ندارد
معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز برخی مسئولین در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند و پاسخگوی مردم نیستند و در مقابل می‌گویند که رهبری باید پاسخگو باشد؛ آیا رهبری باید پاسخگوی بی‌عرضگی عده‌ای باشد؟


ثبت مسجد گنبدی اسفروین در فهرست میراث ملی کشور
مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین از ثبت مسجد تاریخی گنبدی (قنبتی ) شهر اسفرورین از توابع شهرستان تاکستان در فهرست میراث ملی غیر منقول کشور خبر داد.


اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای گرد بی‌وفایی بر آرمان‌های شهدا بنشیند
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در یادواره شهدای شهرستان قزوین گفت: در دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام راحل ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای گرد بی وفایی بر آرمان‌های شهدا بنشیند.


تاکنون نشانه‌ای از بیماری طاعون در باشگل مشاهده نشده است
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان از ضد عفونی آبشخورها و چشمه های منطقه حفاظت شده باشگل جهت پیشگیری از بیماری طاعون نشخوار کنندگان کوچک خبر داد.


انهدام باند سارقان طلا در قزوین
فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام باند سارقان طلا و کشف مقادیری طلای سرقتی در قزوین خبر دادند.


وجود ۵۸۲ بیمار خاص تحت پوشش/ در حوزه بیمارستانی پرداخت معوقات به‌روز است
مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین گفت: در استان ۵۸۲ بیمار خاص تحت پوشش است و سالانه حدود ۹ تا ۱۲میلیارد تومان هزینه درمانی به بیمه شدگان پرداخت می‌کنیم.


حرکت کاروان شهید "سیاهکالی مرادی" در اربعین/ طلاب فاضل در موکب‌های قزوین مستقر می‌شوند
دبیر ستاد مردمی اربعین استان قزوین گفت: کاروان شهید سیاهکالی مرادی با محوریت موضوع زندگی این شهید در مسیر حرکت خواهد کرد و به مدت دو روز در نجف و پس از آن در کربلا مستقر خواهد شد.


129 کالا فاقد علامت استاندارد شناسایی شد
مدیرکل سازمان استاندارد استان قزوین گفت: از دوهزار و 576واحد تولیدی بازدید شد که 129 کالا فاقد علامت استاندارد بوده و 7 مورد آن در محصولاتی از قبیل شکر، قند، سیم بند تخت و دوغ جعلی بوده است.


رسانه‌ها باید از توانمندی نظام دفاع کنند/ دشمن نمی‌تواند ما را به زانو درآورد
معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: دشمن نمی‌تواند ما را به زانو درآورد و رسانه باید این موضوع را تبلیغ کند که ما می‌توانیم در جنگ اقتصادی پیروز باشیم.


5 کتابخانه سیار شهری و روستایی در سطح استان فعال است
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اشاره به فعالیت 5 کتابخانه سیار در سطح استان گفت: به منظور توزیع عادلانه امکانات فرهنگی برنامه‌هایی برای مناطق روستایی و کم برخوردار انجام می‌شود که از جمله آنها راه‌اندازی کتابخانه سیار در این مناطق است.


2هزار بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان مناطق محروم اهدا می‌شود
کارشناس مسئول امور مشتریان بانک کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 2 هزار بسته نوشت‌افزار به ارزش 60 میلیون تومان در مناطق محروم روستایی توزیع می‌شود.


حائز رتبه ممتاز و عالی در مسابقات حفظ قرآن کشوری شدم/ بودجه‌ سالانه قرآنی بسیار ناچیز است
مداح و حافظ روشن دل قزوینی گفت: مسئولین می‌توانند بودجه‌های سالانه قرآنی را تقسیم کنند که متاسفانه این بودجه اصلا توزیع و ارائه داده نمی‌شود یا به مقدار خیلی کم داده می‌شود.


وجود ۴۰۰نیروی مازاد در شهرداری قزوین/ حاضریم مبارزه خونین با فساد در قزوین داشته باشیم
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز متاسفانه شهرداری‌ها حیات خلوت عده‌ای شده است؛ شهرداری قزوین از محل بیت‌المال برای 600 نیرو هزینه پرداخت می‌کند در حالی که به 200 نیرو نیاز دارد.


1800واحد مسکونی ویژه زلزله‌زدگان کرمانشاه به‌بهره‌برداری می‌رسد
مدیرکل بنیاد مسکن قزوین گفت:تاکنون پیشرفت‌های خوبی در این زمینه حاصل شده و سه هزار و 275 واحد در مرحله فندانسیون قرار دارد و هزار و 800 واحد از آنها بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.


گذشت اولیاء دم قاتلی را از اعدام نجات داد
گذشت اولیاء دم در قزوین منجر به آزادی یک زندانی محکوم به قصاص شد که از سال 93 در حبس بود.


738میلیاردریال تسهیلات حمایت از توسعه اشتغال پرداخت شد
معاون برنامه ریزی امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 738 میلیارد ریال تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری در بخش کشاورزی استان پرداخت شده است.


جزئیات مصدومیت خبرنگار صداوسیما تشریح شد
شهرداری قزوین با صدور اطلاعیه ای جزئیات ضرب و شتم خبرنگار صداوسیمای مرکز قزوین را تشریح کرد.


11درصد از شمار زندانیان مهریه درقزوین کاهش یافت
رییس سابق دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان قزوین گفت: علیرغم افزایش قیمت سکه با اقدامات دستگاه قضایی استان 11 درصد از شمار زندانی های مهریه قزوین کاهش یافت.


به عملکرد ناثواب مدیریتی در آموزش‌وپرورش قزوین پایان دهید/ نمایندگان مدیری عدالتخواه را جایگزین کنند
در بیانیه جمعی از فرزندان شهید فرهنگی استان قزوین آمده است: از نمایندگان استان قزوین انتظار می‌رود مدیری را برگزینند که عدالت‌خواه و به دور از حواشی‌ها و تعصبات سیاسی باشد.


تنها یک سالن ورزشی مختص جانبازان و معلولان در قزوین وجود دارد
دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قزوین با اشاره به اینکه 10 درصد جمعیت جامعه را معلولان تشکیل می‌دهند؛ گفت: متاسفانه تنها یک سالن ورزشی مختص جانبازان و معلولان در استان قزوین وجود دارد.


1050 دانش‌آموز با نیاز ویژه در مدارس قزوین مشغول تحصیل هستند
رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان قزوین گفت: در مجموع 1050 دانش‌آموز با نیازهای ویژه در مدارس قزوین مشغول به تحصیل هستند که شامل معلولیت‌های با نیازهای ویژه ذهنی، معلولیت شنوایی، بینایی، جسمی حرکتی، چند معلولیتی و اوتیسم است.


شناسایی 23هزار معلول در قزوین/ اجرای 35 برنامه در "هفته ملی پارالمپیک"
مدیرکل بهزیستی استان قزوین با اشاره به شناسایی ۲۳هزار معلول در استان گفت: در "هفته ملی پارالمپیک" 35 برنامه در قزوین اجرا می‌شود.


حواله 1510حلقه لاستیک ناوگان حمل و نقل قزوین صادر شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از صدور حواله 1510 حلقه لاستیک ناوگان حمل و نقل جاده ای خبر داد.


برداشت انار از 750هکتار باغات استان آغاز شد
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: عملیات برداشت انار از سطح 750 هکتار از باغات بارور استان آغاز شده است.


"تجلی 8سال ایثارومقاومت" شعار اجلاسیه شهداست/ ابراز مخالفت و ایجاد شبهه در روند برگزاری کنگره خللی ایجاد نمی‌کند
مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین گفت: انتخاب شعار کنگره با عنوان"کنگره 3000 شهید استان قزوین، تجلی 8 سال ایثار و مقاومت" از اردیبهشت سال جاری انتخاب و در جلسات مختلف عنوان شده است.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان