۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۷۳۸میلیاردریال تسهیلات حمایت از توسعه اشتغال پرداخت شد
کد خبر: ۳۳۱۱۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۲ ساعت: ۱۱:۵۵ ↗ لینک کوتاه

معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان:

۷۳۸میلیاردریال تسهیلات حمایت از توسعه اشتغال پرداخت شد

معاون برنامه ریزی امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۷۳۸ میلیارد ریال تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری در بخش کشاورزی استان پرداخت شده است.

۷۳۸میلیاردریال تسهیلات حمایت از توسعه اشتغال پرداخت شد
حمیدرضا تبسمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: کل مبلغ تخصیصی تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری در بخش کشاورزی استان 421 میلیارد ریال بوده که تاکنون 738 میلیارد ریال آن معادل (175درصد) به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شده است.

وی افزود: تاکنون 311 طرح با اعتباری به مبلغ یک هزارو 946میلیارد ریال به بانک‌ها ارسال شده است.

این مسئول تصریح کرد: از این تعداد 216 طرح با اعتباری به مبلغ 795 میلیارد ریال در بانک قرارداد منعقد شده و 207 طرح کشاورزی نیز موفق به دریافت تسهیلات به مبلغ 738 میلیارد ریال شده اند.

معاون برنامه ریزی امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه این تسهیلات از طریق بانک کشاورزی، بانک توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید پرداخت می‌شود، گفت: بانک کشاورزی با پرداخت 421 میلیارد ریال به 130 واحد تولیدی رتبه اول را در پرداخت تسهیلات پایدار مناطق روستایی به خود اختصاص داده است.

به گفته‌ی تبسمی؛ بیشترین تسهیلات را شهرستان بوئین زهرا با معرفی 45 واحد تولیدی و دریافت 213 میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

وی هدف از پرداخت این نوع تسهیلات را؛ حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی ذکرکرد و افزود: با پرداخت این تسهیلات پیش بینی می شود یک هزار و 112شغل جدید ایجاد شود.

این مسئول رسته‌های اولویت دار بخش کشاورزی را؛ کشت زعفران و گیاهان دارویی، پرورش دام سبک و سنگین، پرورش و فراوری طیور و زنبور عسل، شیلات وآبزیان، کشت نهال و بذر، صنایع غذایی و تبدیلی تکمیلی کشاورزی و بسته بندی میوه و سبزی و نان برشمرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان