۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین القای ناامیدی از انقلاب، فتنه دشمن است/ بزرگترین مسیر مبارزه با استکبار خدمت به مردم است
کد خبر: ۳۳۰۱۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۶ ساعت: ۱۳:۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

القای ناامیدی از انقلاب، فتنه دشمن است/ بزرگترین مسیر مبارزه با استکبار خدمت به مردم است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایجاد اغتشاشات، فشارهای اقتصادی، بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به مسئولین و القای احساس یاس و ناامیدی از دیگر فتنه‌های دشمن است.

القای ناامیدی از انقلاب، فتنه دشمن است/ بزرگترین مسیر مبارزه با استکبار خدمت به مردم است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، ظهر امروز(دوشنبه) در یادواره ۴۵۰ شهید شهرستان تاکستان در مسجد امام حسن(ع) اظهار کرد: هدف آفرینش انسان تقرب به خداست و انسان از طریق دین از مبدا به مقصد الهی خواهد رسید.

وی افزود: انسان برای اینکه به بهای و ارزش وجودی خود برسد باید پیرو راه الهی، پشتیبان ولایت، عمل کننده به واجبات و مستحبات باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: از کارآمدترین ابزارها برای دستیابی به سعادتمندی "شهادت" است که انسان را به مقصد الهی می‌رساند، شهادت از دست رفتن و حیف شدن نیست بلکه جاودانه شدن در جهان الهی است.

وی اذعان کرد: مطابق سخن امیرمومنان "به شهادت تسلیت نگویید و صبر نکنید بلکه شکرگزار و سپاسگزار خداوند باشیم." در شهادت وصول به کامیابی و رستگاری حتمی است شهدا نه فقط زنده اند بلکه احیاگر و زنده‌کننده هستند.

این مقام مسئول ابراز کرد: شهیدان شهرستان تاکستان در دوران انقلاب، دفاع مقدس، مبارزه با فتنه و فتنه‌گران با افتخار در صحنه حضور داشته‌اند، از شهدا باید شاگردی در مکتب ائمه و ثبات قدم، استقامت و منتظر بودن را بیاموزیم.

وی با توجه به درپیش بودن 40سالگی انقلاب اسلامی و ادعای کشورهای بیگانه برای نابودی این انقلاب اذعان کرد: با توجه به پیشرفت تجهیزات نظامی و همراهی ملت ایران، دشمنان اعتراف می‌کنند انقلاب اسلامی ایران مرگ تدریجی ما را رقم زده است و رژیمی که خودش به‌گفته رهبر انقلاب ۲۵ سالگی خود را نخواهد دید، باید آماده باشند که در مدیترانه شنا کنند و غرق شوند.

مسئولان قدرشناس مردم باشند
نماینده ولی فقیه در سپاه انقلاب اسلامی ضمن اشاره به دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی گفت: مشکل اصلی استکبار، زنده بودن انقلاب اسلامی است استکباری که درصدد است اسلام را به دست خود مسلمانان نابود کند.

وی ادامه داد: ایجاد اغتشاشات، فشارهای اقتصادی، بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به مسئولین و القای احساس یاس و ناامیدی از دیگر فتنه‌های دشمن است؛ اما امت ما با حضور در صحنه و استقامت خود به سایر امت‌ها برتری دارند و بی‌شک به خواسته خود نمی‌رسند. 

حاجی صادقی بیان کرد: مردم ما با ولایت‌مداری، شجاعت، دشمن شناسی مشت محکمی بر دهان دشمن خواهند کوبید و اجازه نمی‌دهند دشمن به نقشه خود عمل کند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مسئولان باید قدرشناس مردم باشند و به آنان اعتماد کنند، امروز بزرگترین راه مبارزه با استکبار خدمت به مردم است.

وی تصریح کرد: مسئولین پیوند و تبعیت از ولایت را سرلوحه کارهای خود قرار داده و بدانند باید پیاده کننده مطالبات رهبری در کشور باشند.

این مقام مسئول تاکید کرد: ما با تمام قدرت و توانایی از دین خدا، انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب دفاع خواهیم کرد و با ایستادگی و مقاومت این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن حضرت صاحب الزمان(عج) می‌رسانیم.

وی در پایان بیان کرد: ملت ایران در افشای توطئه‌ها، تحمل سختی‌ها و مطالبه از مسئولین و ایستادگی برای این انقلاب ذره ای کوتاه نخواهند آمد و همچون همیشه ثابت می‌کنند حسینی بودن را یاد گرفته‌اند و در مقابل دشمن ذلیل نخواهند شد.
انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان