۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مصرف بیش از ۲میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در استان
کد خبر: ۳۲۹۳۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۱ ساعت: ۱۰:۵۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت گاز استان اعلام کرد:

مصرف بیش از ۲میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در استان

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از مصرف ۲ میلیارد و ۵۶۱ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در بخش های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی استان قزوین در شش ماهه اول امسال خبرداد.

مصرف بیش از ۲میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در استان
اسماعیل مفرد بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با مصرف ۲ میلیارد و ۵۶۱ میلیون مترمکعب گاز در شش ماهه اول امسال شاهد افزایش ۶درصدی مصرف گاز در استان قزوین نسبت به دوره مشابه سال قبل بوده ایم که این افزایش مصرف مربوط به افزایش گاز تحویلی به نیروگاه شهید رجایی بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین افزود: در ۶ ماهه گذشته بخش‌های خانگی، صنعتی و تجاری استان ۸۶۳ هزار متر مکعب گاز مصرف کرده اند که این مقدار معادل ۳۴ درصد کل مصرف شده استان است و این در حالی است که ۶۶ درصد مابقی، تحویل نیروگاه شهید رجایی به عنوان بزرگترین مجتمع مصرف کننده گاز استان شده است.

وی با توجه به نزدیک بودن فصل سرما و پیش بینی افزایش مصرف گاز در بخش‌های خانگی گفت: شرکت گاز استان قزوین با انجام تعمیرات دوره ای و اضطراری در ماه‌های گذشته از آمادگی لازم برای تحویل مستمر و ایمن گاز به مشترکین خانگی در ماه‌های سرد برخوردار است.

این مسئول بیان کرد: امیدواریم با رعایت مدیریت مصرف توسط مردم عزیز استان و همچنین رعایت نکات ایمنی سال جاری را با بهترین حالت مصرف بهینه و ایمن سپری کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان