۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین عملیات موشکی سپاه پاسخی کوبنده به تروریست‌ها بود
کد خبر: ۳۲۹۱۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۰ ساعت: ۸:۱۶ ↗ لینک کوتاه

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

عملیات موشکی سپاه پاسخی کوبنده به تروریست‌ها بود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با عملیات موشکی سپاه به همه گروه‌های تروریستی عملا اعلام شد که اگر در کشور ناامنی ایجاد کنند چنان گوشمالی خواهند شد که هرگز فراموش نکنند.

عملیات موشکی سپاه پاسخی کوبنده به تروریست‌ها بود
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات اظهار کرد: سپاه پاسداران بعد از جنایت بی شرمانه‌ای که در اهواز صورت گرفت و جمعی از هموطنانمان به دست گروه‌های تروریستی خودفروخته و اجیر شده کشورهای منطقه به شهادت رسیدند اعلام کرد که حتما انتقام خون این شهدا را خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه خون شهدای تروریستی بی‌جواب نمی‌ماند افزود: عملیات موشکی سپاه مقر فرماندهی گروهک‌های تروریستی در سوریه را منهدم و تعدادی از فرماندهان این گروهک را به درک واصل کرد.

نقوی حسینی با بیان اینکه این عملیات سپاه دو پیام خیلی مهم در پی داشت گفت: به همه گروه‌های تروریستی عملا اعلام شد که اگر گروهی، شخصی و جریانی بخواهد در کشور ناامنی ایجاد کند و عملیات تروریستی انجام دهد چنان گوشمالی خواهد شد که هرگز فراموش نکند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: دومین پیام اقدام سپاه پاسداران این بود که توانمندی دستگاه‌های نظامی، امنیتی و اطلاعاتی کشور به همه گروه‌های تروریستی نشان داده شد.

خون شهدای تروریستی بی‌جواب نمی‌ماند
وی ابراز کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که از اشراف اطلاعاتی، توان نظامی و هم اقتدار امنیتی بسیار بالایی در داخل و خارج از کشور برخوردار است و اگر دشمنان بخواهند دست از پا خطا کنند نتیجه‌اش را خواهند دید.

نقوی حسینی تاکید کرد: خوشبختانه امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم به لحاظ نظامی و موشکی و هم به لحاظ امنیتی و اطلاعاتی تسلط کامل بر کشور و منطقه دارد.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی افزود: این دومین بار است که شاهد عملیات موشکی هستیم که از داخل کشور به نقطه دقیق مقر دشمنان زده می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یادآور شد: این نوع عملیات‌ها نشان می دهد توان موشکی ایران به توان موشکی نقطه زنی رسیده است و کسانی که بخواهند امنیت ملت ایران را به خطر بیندازند هرگز در امان نخواهند ماند.

وی در پایان افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره حامی مظلومان و حافظ امنیت و آرامش کشور و منطقه است.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان