۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین شبکه‌های مجازی و برخی رسانه‌ها در بیان اعتراض کامیونداران بزرگ‌نمایی می‌کنند/ بیمه تکمیلی رانندگان محقق شده
کد خبر: ۳۲۸۴۹۳ نویسنده: علی‌اکبر سیارمه تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۶ ساعت: ۹:۴۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس اتحادیه کامیونداران استان قزوین:

شبکه‌های مجازی و برخی رسانه‌ها در بیان اعتراض کامیونداران بزرگ‌نمایی می‌کنند/ بیمه تکمیلی رانندگان محقق شده

رئیس اتحادیه کامیونداران استان قزوین گفت: بخشی از اعتراضات و مطالبات کامیونداران به حق است، اما برخی از شبکه‌های مجازی این اعتراض را به نوعی منتشر کرده اند که اذهان عمومی فکر می‌کنند کامیونداران قصد اعتصاب دارند.

شبکه‌های مجازی و برخی رسانه‌ها در بیان اعتراض کامیونداران بزرگ‌نمایی می‌کنند/ بیمه تکمیلی رانندگان محقق شده
علی‌اکبر سیارمه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به بحث اعتراض کامیون‌داران نسبت به گرانی لاستیک و سایر مشکلات این قشر اظهار کرد: کامیون‌داران سراسر کشور پنجم خردادماه سال جاری اعتراض خود نسبت به گرانی لاستیک و سایر قطعات مورد نیاز خودرو را اعلام کردند که این امر موجب شد ملاقاتی با وزیر راه داشته و مطالبات خود را از طریق نمایندگان این قشر به مسئولان امر برسانند.

وی افزود: برخی از این مطالبات مانند بحث بیمه کامیون‌داران و تصویب سخت و زیان‌آور بودن شغل رانندگی کامیون توسط نمایندگان این قشر مطرح شد که تحقق بعضی از این مطالبات زمان‌بر بوده و حتی نیاز به مصوبه مجلس دارد.

رئیس اتحادیه کامیونداران استان قزوین اضافه کرد: به منظور رسیدگی بهتر به مشکلات کامیون‌داران، نمایندگان این قشر در کمیسیون‌های مربوطه در مجلس حضور پیدا کردند و در نهایت تصمیماتی اتخاذ شد که مطالبات کامیونداران برای تحقق در صحن علنی مجلس بررسی شود.

سیارمه ادامه داد: در مدت زمان سپری شده برخی از مشکلات کامیون‌داران برطرف شده مانند بحث بیمه تکمیلی این قشر که انجام شده است.

وی عنوان کرد: تمام کامیون‌دارانی که برای بیمه تکمیلی اقدام کردند موفق به انجام این کار شدند و اگر کسی ادعا دارد که بیمه تکمیلی نیست، قطع به یقین پیگیری‌های لازم را انجام نداده است.

کامیون‌داران اثبات کرده‌اند در سخت‌ترین شرایط متعهد هستند
رئیس اتحادیه کامیونداران استان قزوین تصریح کرد: هم‌اکنون رانندگان کامیون مطالبات و خواسته‌های خود را از طریق نمایندگان خود به مسئولان امر می‌رسانند و در برقراری ارتباط با مسئولان مشکلی نداریم، اما شرایط به گونه‌ای است که بخش اعظمی از کامیون‌داران ما به دلیل مشکلات مالی و افزایش قیمت لاستیک و قطعات شرایط فعالیت ندارند و نمی‌توانند کار کنند.

سیارمه گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور و تحریم‌ها قیمت برخی از قطعات سرسام‌آر بالا رفته و علی‌رغم افزایش 20 درصدی کرایه‌ها در اواخر خردادماه سال جاری، مشکل مالی برخی از کامیونداران هنوز برطرف نشده است.

وی بیان کرد: برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی به بحث امنیت جاده‌ها دامن زده و یک سری هم تهدید می‌کنند که با توجه به وضعیتی که جاده‌ها دارد و مشکل قطعات خودرو  اگر در جاده‌ها حرکت کنند، امنیت آن‌ها به خطر می‌افتد.

این مسئول افزود: امیدواریم با مساعدت مسئولان امر، کامیون‌داران همانطور که در طول دوران پیروزی انقلاب اسلامی به این نظام و کشور خدمت کردند همچنان به خدمات‌رسانی خود ادامه دهند.

سیارمه با انتقاد نسبت به بزرگ‌نمایی بیان اعتراض کامیون‌داران توسط برخی رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی گفت: بخشی از اعتراضات و مطالبات کامیون‌داران به حق است، اما متاسفانه برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی این اعتراض را به نوعی منتشر کرده اند که اذهان عمومی فکر می‌کنند کامیون‌داران قصد اعتصاب دارند در حالی که اینطور نیست.

وی با تأکید بر اینکه کامیون‌داران همواره آماده همکاری با مسئولان هستند، یادآور شد: کامیون‌داران در شرایط سخت و حساس بارها ثابت کردند که تحمل زیادی داشته و همواره به شرایط اقتصادی کشور تعهد دارند؛ اما امروز شرایط به گونه‌ای است که بخشی از کامیون‌داران قادر به تأمین لاستیک برای کامیون نیستند تا بتوانند در این ناوگان فعالیت کنند.
انتهای پیام/4001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان