۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین هنوز ماندن یا رفتنم قطعی نیست!/ وزارتخانه به جمع‌بندی نرسیده
کد خبر: ۳۲۶۰۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۱ ساعت: ۱۴:۳۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین در پاسخ به حواشی:

هنوز ماندن یا رفتنم قطعی نیست!/ وزارتخانه به جمع‌بندی نرسیده

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین در پاسخ به حواشی گفت: مسئولان وزارتخانه صحبت‌های لازم و بحث‌های مختلفی برای جابجایی داشتند؛ اما هنوز جمع بندی نهایی در این زمینه صورت نگرفته است.

هنوز ماندن یا رفتنم قطعی نیست!/ وزارتخانه به جمع‌بندی نرسیده
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ مدتی است که شاهد انتشار خبرهای جسته و گریخته از جابجایی سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش قزوین هستیم.

از معرفی گزینه‌های مختلف برای صندلی مدیرکل گرفته تا خداحافظی‌های جانسوز در شبکه‌های اجتماعی که پیش از جابجایی رسمی قاسمی، این مدیرکل را زودتر از منصب رسمی خود تودیع کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این باره به خبرنگار صبح قزوین گفت: مسئولان وزارتخانه صحبت‌های لازم و بحث‌های مختلفی برای جابجایی داشتند؛ اما هنوز جمع بندی نهایی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی اذعان کرد: هنوز ماندن یا رفتنم قطعی نیست؛ البته علاقمند هستم که بیشتر به استان و سایر نقاط کشور خدمت کنم؛ چراکه ما سرباز آموزش و پرورش هستیم و هرجا که صلاح باشد در خدمت نظام تعلیم و تربیت خواهیم بود.

قاسمی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده برای بازگشایی مدارس اظهار کرد: سال تحصیلی ۹۷-۹۸ را در بیش از 2 هزار واحد آموزشی استان با حضور ۱۵۵۰۰ فرهنگی برای حدود ۲۳۰ هزار دانش‌آموز آغاز خواهیم کرد.

وی با اشاره به شعار سال تحصیلی جدید افزود: با توجه به رویکرد وزارت آموزش و پرورش شعار سال تحصیلی جدید با عنوان «تحول بنیادی، تعالی مدیریتی، نشاط تربیتی و مهارت‌های زندگی» نامگذاری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: مدیران مدارس باید برای به روز کردن و افزایش اطلاعات و مهارت و همچنین افزایش فنون مدیریتی تلاش کنند.

جشن شروع مدارس در 31 شهریورماه
وی عنوان کرد: باتوجه به افزایش سال تحصیلی پایه دوازدهم در مقاطع تحصیلی نظری و فنی و حرفه‌ای و کاردانش، کمبود نیروی انسانی وجود داشت که با توجه به جذب نیروی انسانی از طریق ماده ۲۸ نزدیک به ۸۰۰ معلم در سال گذشته جذب آموزش و پرورش شدند.

قاسمی ادامه داد: امسال نیز همین تعداد دانشجو معلمان از دانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل می‌شوند که با جذب آنها در سال تحصیلی جدید در این زمینه مشکلی نخواهیم داشت چراکه هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های پروژ مهر بیان کرد: روز دوشنبه ۱۹ شهریور ماه مانور بازگشایی مدارس برای ورودی‌های پایه دهم برگزار می‌شود، در واقع مانور یک پیش آمادگی برای شناسایی نواقص و کمبودها در مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: ۳۱ شهریورماه روز شکوفه‌ها برای دانش‌آموزان کلاس اول ابتدایی و روز جوانه‌ها و امیدها برای دانش‌آموزان پایه هفتم و پایه دهم یک هفته پیش از شروع سال تحصیلی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: براساس آخرین هماهنگی‌ها زنگ آغاز سال تحصیلی در اول مهر ماه در قزوین با حضور دکتر صالحی معاون رئیس جمهور نواخته می‌شود.

قاسمی بیان کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی ۳۱ واحد آموزشی با اعتباراتی بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان در مهرماه افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ مدرسه در سطح استان دارای یک تا ۱۰ دانش‌آموز است که در راستای عدالت آموزشی برای آنها هم معلم پیش بینی کردیم.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان