۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین طرح «یک کاسب، یک دانش آموز» در قزوین اجرا می‌شود/ توزیع سبد کالای حمایتی بین نیازمندان
کد خبر: ۳۲۶۰۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۱ ساعت: ۹:۴۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج اصناف استان:

طرح «یک کاسب، یک دانش آموز» در قزوین اجرا می‌شود/ توزیع سبد کالای حمایتی بین نیازمندان

مسئول سازمان بسیج اصناف استان قزوین با اشاره به اجرای طرح «یک کاسب، یک دانش آموز» گفت: در این طرح یک دانش آموز نیازمند به یک کاسب خیر معرفی خواهد شد و کاسب دانش آموز نیازمند را تجهیز و راهی مدرسه خواهد کرد.

طرح «یک کاسب، یک دانش آموز» در قزوین اجرا می‌شود/ توزیع سبد کالای حمایتی بین نیازمندان
عباس رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار کرد: همزمان با اجرای رزمایش خدمت در استان قزوین، سازمان بسیج اصناف استان با مشارکت بسیج سازندگی و دانش آموزی و همچنین اتحادیه‌های سطح استان به جمع آوری کمک برای دانش آموزان نیازمند اقدام کرده است.

وی افزود: با مشارکت سازمان بسیج سازندگی توزیع 150 بسته سبد کالای حمایتی به ارزش 150 میلیون ریال تهیه و در بین نیازمندان آغاز شده است.

مسئول بسیج اصناف استان قزوین با بیان اینکه طی تفاهم نامه ای با سازمان بسیج دانش آموزی طرح «یک کاسب، یک دانش آموز» اجرا خواهد شد، بیان کرد: در این طرح یک دانش آموز نیازمند به یک کاسب خیر معرفی خواهد شد و کاسب دانش آموز نیازمند را در استانه سال تحصیلی تجهیز و راهی مدرسه خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با کمک اصناف و اتحادیه های سطح استان اجرا می‌شود، تصریح کرد: با اجرای این طرح در آستانه سال تحصیلی نیاز بیش از 100 دانش آموز نیازمند رفع خواهند شد.

این مسئول با اشاره به اینکه اصناف همیشه در صف خدمت رسانی به مردم قرار دارند، ابراز کرد: اصناف استان قزوین با درک شرایط کشور، علاوه بر سنگر اقنصاد، تلاش میکنند تا در حوزه رفع نیاز نیازمندان نیز گام بردارند.

رنجبر در پایان یادآور شد: همچنین 50 بسته لوازم التحریر ایرانی نیز با اعتباری بالغ بر 25 میلیون ریال تامین و به دانش آموزان نیازمند شناسایی شده تقدیم خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان