۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین کاشت بیش از ۲۹هزار اصله نهال در حاشیه اتوبان قزوین – کرج
کد خبر: ۳۲۵۶۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۸ ساعت: ۱۶:۳۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان خبر داد:

کاشت بیش از ۲۹هزار اصله نهال در حاشیه اتوبان قزوین – کرج

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از آغاز کاشت ۲۹ هزار اصله نهال در حاشیه اتوبان قزوین –کرج و با هدف بیابانزدایی خبر داد.

کاشت بیش از ۲۹هزار اصله نهال در حاشیه اتوبان قزوین – کرج
حمیدرضا اله بداشتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: این سازمان از آغاز سال جاری با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای استفاده حداکثری از ظرفیت بسیج برای کمک به دولت، در عرصه‌های مختلف به صورت جدی‌تر وارد عمل شده و اکنون نیز برای مقابله با پدیده ریزگردها با تمام توان خود پای کار آمده است.

وی افزود: هم اکنون با توجه به شرایط خاص استان قزوین با توجه به اینکه بیابان به یک تهدید برای این استان تبدیل شده، انگیزه زیادی در جامعه بسیج استان برای کمک به دولت و مردم این استان ایجاد شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین تصریح کرد: در همین راستا و در گامی جدید، بیابانزدایی از حاشیه اتوبان قزوین – کرج را در دستور کار قرار داده و کاشت ۲۹ هزار اصله نهال را در برنامه دارد.

وی بیان کرد: در فاز نخست این اقدام، همزمان با رزمایش خدمت، ۱۰ هزار اصله نهال با حضور بیش از ۴۰۰ بسیجی و در قالب اردوهای جهادی در حاشیه این اتوبان کاشته خواهد شد.

اله بداشتی بیان کرد: بسیج سازندگی این آمادگی را دارد که از حداکثر ظرفیت بسیج برای کمک به دولت استفاده کرده و برای مقابله با ریزگردها در کنار مردم استان باشد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در پایان با بیان این که مقابله با پدیده ریزگردها، مستلزم کار انقلابی و جهادی است، تصریح کرد: این سازمان با تمام توان خود در کنار دولت برای مقابله با پدیده ریزگردها در کشور و بخصوص در قزوین اعلام آمادگی می کند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان