۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دومین همایش سواد رسانه‌ای با موضوع خانواده برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۲۵۵۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۸ ساعت: ۸:۲۱ ↗ لینک کوتاه

مسئول دبیرخانه همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای در قزوین:

دومین همایش سواد رسانه‌ای با موضوع خانواده برگزار می‌شود

مسئول دبیرخانه دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای در استان قزوین گفت: دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی با موضوع "خانواده" به منظور ارتقای سطح آگاهی خانواده‌ها، والدین، مربیان و فرزندان در بهره‌برداری هوشمندانه و مؤثر از رسانه‌ها برگزار می‌شود.

دومین همایش سواد رسانه‌ای با موضوع خانواده برگزار می‌شود
سعید پورایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی با موضوع "خانواده" در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: دبیرخانه استانی این همایش با توجه به ظرفیت‌های موجود استان در حوزه دیجیتال در قزوین فعال و آغاز به کار کرده است.

مسئول دبیرخانه دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای در استان قزوین تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان شهریورماه سال جاری مقالات خود را در دو بخش علمی-پژوهشی و ترویجی -کاربردی به آدرس Mliteracy.saramad.ir ارائه دهند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش بیان کرد: ارتقای سطح بینش، ادراک و آگاهی خانواده‌ها، والدین، مربیان و فرزندان در بهره‌برداری هوشمندانه و مؤثر از رسانه‌ها و فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی از اهداف برگزاری این همایش است.

پورایمانی عنوان کرد: همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای از تاریخ 12 تا 14 آبان ماه سال جاری با محوریت موضوعات "خانواده و توانمندسازی"، "خانواده و سبک زندگی"، "خانواده دین و اخلاق" و "خانواده و آموزش" در تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بخش ترویجی – کاربردی امسال برای اولین بار به همایش سواد رسانه‌ای افزوده‌ شده که فعالان رسانه‌ای، خبرنگاران و مدرسان سواد رسانه‌ای می‌توانند تجربیات خود را در حوزه سواد رسانه‌ای به این همایش ارسال کنند.

مسئول دبیرخانه دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای در استان قزوین در پایان تصریح کرد: از برگزیدگان این همایش با اهدای تندیس، لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل خواهد شد و همچنین نویسندگان مقالات برتر به‌صورت تشویقی عضو انجمن سواد رسانه‌ای ایران و انجمن علمی مدیریت دانش خواهند شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان