۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین برگزاری اردوی تیم‌ملی کشتی در شهرستان البرز/"الوند" صاحب سازمان فرهنگی ورزشی می‌شود
کد خبر: ۳۲۵۲۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۵ ساعت: ۱۳:۳۸ ↗ لینک کوتاه

در دومین روز جشنواره "قهرمانان شهر من" مطرح شد

برگزاری اردوی تیم‌ملی کشتی در شهرستان البرز/"الوند" صاحب سازمان فرهنگی ورزشی می‌شود

در دومین روز جشنواره "قهرمانان شهر من"مطرح شد؛ مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در تلاش است تا اردوی تیم ملی کشتی کشور در این ورزشگاه برگزار شود.

برگزاری اردوی تیم‌ملی کشتی در شهرستان البرز/"الوند" صاحب سازمان فرهنگی ورزشی می‌شود
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ نخستین جشنواره فرهنگی هنری ورزشی "قهرمانان شهر من" به منظور معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهر الوند در مجموعه ورزشی امام علی(ع) طی 3 روز در این شهر در حال برگزاری است.

ایرج رحمانی، در دومین روز از برنامه‌های "جشنواره قهرمان من" اظهار کرد: با توجه به سفرهای زیادی که در استان‌ها و شهرستان‌های انجام داده ام، اما تقریبا شهرستان‌های کشور حتی مراکز استان‌ها نیز فاقد چنین مجموعه ورزشی هستند.

وی افزود: زمانی که مجموعه خدمات شهری با مدیریت و پشتکار، چنین خدماتی را ارائه می‌دهد، مردم نیز با شهرداری‌ها و شورای شهر همکاری لازم را خواهند داشت.

مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش جوانان گفت: از سوی وزارت ورزش و جوانان قول برگزاری 2 مسابقه ورزشی در سطح کشور را در رشته‌های ووشو و کشتی با کمک مسئولین شهرستانی و استانی می‌دهم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات جاکارتا گفت: استان قزوین از معدود استان‌هایی است که در کمتر از یک هفته پس از اختتامیه مسابقات آسیایی جاکارتا از قهرمان‌های خود تجلیل به عمل آورد .

در ادامه این جشنواره داود محمدی اظهار کرد: این ورزشگاه، یکی از ورزشگاه‌های کم‌نظیر در کشور است که بایستی با همت مسئولان شهرستان کم و کاستی‌های آن برطرف شود.

وی افزود: امروز سالن کشتی ورزشگاه امام علی(ع) افتتاح شد و مسئولین استانی و شهرستانی به سهم خود در راه‌اندازی این سالن ورزشی تاثیرگذار بودند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس ادامه داد: مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در تلاش است تا اردوی تیم ملی کشتی کشور در این ورزشگاه برگزار شود.

وی با اشاره به وضعیت اسفناک معیشتی مردم بیان کرد: مجلس از دولت درخصوص وضعیت نابسامان اقتصادی جامعه توضیح خواسته است و این طرح سوال از سوی نمایندگان قدمی بود تا مردم بیشتر از این تحت فشارهای اقتصادی قرار نگیرند.

نماینده مردم قزوین و البرز، آبیک مطرح کرد: در مجلس طرحی دو فوریتی به تصویب رسیده که در آن اولویت اصلی تامین مایحتاج عمومی مردم مدنظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به هزینه‌های سرسام‌آور و آزاد خدمات درمانی تصریح کرد: در گذشته مردم با تعرفه دولتی هزینه دریافت می‌کردند و ماالتفاوت را دولت تقبل می‌کرد؛ اما هم اکنون که دولت در مضیقه است با این اوصاف در تلاش هستیم این خرید اعتبارات ادامه پیدا کند.

این مسئول اذعان کرد: با توجه به ملاقات حضوری‌ با وزیر بهداشت‌در تلاش هستیم تا در ظرف دو سال آینده بیمارستان نیمه کاره امام علی(ع) شهر الوند تکمیل شود.

محمدی عنوان کرد: منطقه ویژه اقتصادی در استان قزوین دیروز در مجلس تائید شد و این یکی از درخواست‌های مردم استان قزوین در مجلس بود تا برای قزوین 2 منطقه اقتصادی در نظر گرفته شود و امیداست با استقرار شهرستان البرز در منطقه ویژه اقتصادی تحرکی در حوزه اقتصاد و اشتغال به وجود آید.

وی با اشاره به اخذ مجوز سازمان فرهنگی ورزشی برای شهرستان البرز بیان کرد: برابر قانون شهری، سازمان فرهنگی و ورزشی زمانی به شهرداری‌هایی تعلق می‌گیرد که بیش از 200هزار نفر جمعیت داشته باشند.

محمدی اضافه کرد: از شهردار الوند تقاضا کردیم این درخواست را طی نامه ای با وزیر کشور درمیان گذاشته تا با توجه به ظرفیت صنعتی و ورزشی که در شهرستان البرز وجود دارد، بتوانیم مجوز سازمان فرهنگی ورزشی را برای شهرستان البرز بگیریم.

این مسئول در پایان گفت: الوند کلکسیونی از مجموع توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها است که باید در راستای توسعه آن مسئولان تلاش کنند.

اعلائی مقدم، در این جشنواره بیان کرد: مسئولین شهرستان البرز همکاری لازم جهت برگزاری اردوهای تیم ملی در شهر الوند داشته اند.

وی ابراز کرد: پروژه‌های زیادی در سطح شهرستان البرز کلید خورده است که امیدواریم در روزهای اخیر این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قزوین افزود: ما آمادگی این را داریم تا با همکاری شهرداری شهر الوند میزبانی‌های مسابقات ورزشی را در شهرستان البرز برگزار کنیم.

وی ابراز کرد: اعتبارات ورزشی شهرستان البرز با پتاسیل ورزشی که در بین جوانان این شهر وجود دارد ویژه دیده شده است.
انتهای پیام/6001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان