۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین گزافه‌گویی مجدد ترامپ علیه کشورمان/تکرار ژست عوام‌فریبانه رئیس‌جمهور آمریکا برای مذاکره با ایران
کد خبر: ۳۲۵۱۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۴ ساعت: ۲۳:۵۸ ↗ لینک کوتاه

در نشست خبری با امیر کویت روی داد؛

گزافه‌گویی مجدد ترامپ علیه کشورمان/تکرار ژست عوام‌فریبانه رئیس‌جمهور آمریکا برای مذاکره با ایران

رئیس‌جمهور آمریکا در نشست خبری مشترک با امیر کویت در کاخ سفید، بار دیگر به گزافه‌گویی علیه کشورمان پرداخت.

گزافه‌گویی مجدد ترامپ علیه کشورمان/تکرار ژست عوام‌فریبانه رئیس‌جمهور آمریکا برای مذاکره با ایران
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، امروز (چهارشنبه) در دیدار با صباح احمد جابر صباح، امیر کویت، در دفتر بیضی کاخ سفید بار دیگر به گزافه گویی علیه کشورمان پرداخت و گفتایران در آشفتگی کامل به سر می برد و در تلاش برای بقای خود به عنوان یک کشور است.
گزافه‌گویی مجدد ترامپ علیه ایران

رئیس جمهور آمریکا همچنین در این نشست یک بار دیگر در ژستی عوام‌فریبانه گفت: اگر ایرانی ها تمایل داشته باشند، آماده مذاکره با آنها هستم.


ترامپ همچنین مدعی شد هرگز درباره ترور بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، سخنی به میان نیاورده است. این در حالی است که در بخشی از کتاب باب وودوارد، خبرنگاه کهنه‌کار آمریکایی با عنوان «وحشت: ترامپ در کاخ سفید»، که به زودی منتشر خواهد شد و یک نسخه از آن به دست روزنامه واشنگتن پست رسیده، آمده است رئیس جمهور آمریکا سال 2017 میلادی در گفتگو با جیمز متیس، وزیر دفاع این کشور، خواستار ترور بشار اسد شده بود.

ترامپ همچنین درباره عملیات ارتش سوریه برای آزادسازی استان ادلب از چنگ تروریست‌های تحت حمایت آمریکا و متحدانش مدعی شد: هم‌ اکنون افراد خیلی زیادی با حجم عظیمی سلاح بیش از سه میلیون انسان «بی‌گناه» را محاصره کرده‌اند، جهان در حال تماشای این صحنه است و آمریکا هم از نزدیک اوضاع را رصد می‌کند، اگر کشتاری انجام شود، جهان خیلی خیلی عصبانی خواهد شد و آمریکا نیز خیلی عصبانی خواهد شد.

رئیس‌جمهور آمریکا درباره گفتگوی های تجاری با کانادا نیز گفت: کانادا و دیگر کشورها سالهاست از آمریکا سوء استفاده می‌کنند، اما الان رئیس‌جمهوری در برابر آنهاست که این روند را متوقف کرده‌ است.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان