۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اولین جشنواره فرهنگی ورزشی "قهرمانان شهر من" برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۲۴۹۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۳ ساعت: ۱۶:۵۸ ↗ لینک کوتاه

مدیر امور فرهنگی شهرداری الوند:

اولین جشنواره فرهنگی ورزشی "قهرمانان شهر من" برگزار می‌شود

مدیر امور فرهنگی شهرداری الوند گفت: شهرداری الوند به عنوان یکی از بزرگترین حامیان ورزش شهر و یکی از بزرگترین مجموعه داران ورزشی اقدامات مناسبی در راستای حمایت از ورزشکاران انجام داده است.

اولین جشنواره فرهنگی ورزشی "قهرمانان شهر من" برگزار می‌شود
رضا خلیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ با اشاره به برگزاری "اولین جشنواره فرهنگی ورزشی قهرمانان شهر من" اظهار کرد: نخستین جشنواره فرهنگی هنری ورزشی قهرمانان شهر من به منظور معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهر الوند در مجموعه ورزشی امام علی(ع) طی 3 روز در این شهر برگزار می‌شود.


وی افزود: شهر الوند در چندین رشته ورزشی از قطب‌های کشور محسوب می‌شود و ظرفیت بسیاری بالایی دارد.


مدیر امور فرهنگی شهرداری الوند تصریح کرد: در این جشنواره که از ساعت 4 بعدازظهر 13 شهریور ماه برگزار می‌شود بیش از 15 هیئت ورزشی در قالب 4 هزار ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی همراه با خانواده خود شرکت خواهند داشت و پیش‌بینی می‌کنیم استقبال 10 تا 15 هزار نفره از این جشنواره صورت بگیرد.


وی عنوان کرد: شهرداری الوند به عنوان یکی از بزرگترین حامیان ورزش شهر و یکی از بزرگترین مجموعه داران ورزشی اقدامات مناسبی در راستای حمایت از ورزشکاران انجام داده است.


خلیل‌پور بیان کرد: بیش از نیمی از ورزشکاران این رویداد از مجموعه های ورزشی شهرداری بوده و نیمی دیگر نیز از بخش خصوصی در این جشنواره دعوت شده‌اند.


وی عنوان کرد: انجام حرکات نمایشی از سوی ورزشکاران 15 رشته حاضر در جشنواره، مصاحبه با مسئول هیئت‌های ورزشی، اساتید و قهرمانان از جمله برنامه‌های این جشنواره است.


مدیر امور فرهنگی شهرداری الوند با اشاره به برنامه‌های جنبی این جشنواره گفت: مجموعه ورزشی امام علی(ع) دارای امکانات ورزشی بسیاری شامل زمین فوتبال، بدمینتون، والیبال، والیبال ساحلی، اسکیت و شطرنج است که در زمان برگزاری جشنواره افراد می‌توانند به صورت رایگان از خدمات ورزشگاه بهره‌مند شوند.

به مشکلات ورزشکاران رسیدگی می‌شود

وی اضافه کرد: همچنین 4 مسابقه کامیون کشی، دوچرخه سواری بانوان و آقایان، فوتبال و دو و میدانی از جمله مسابقات ورزشی است که به صورت رسمی در این سه روز برگزار می‌شود.


خلیل‌پور بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی نیز برای این جشنواره در نظر گرفته شده است؛ لذا در این راستا کانون موسیقی شهرستان البرز، کانون خوشنویسان شهرستان البرز و تعدادی دیگر از انجمن‌های مردم نهاد و سمن‌ها در این جشنواره مستقر هستند همچنین 12 خواننده و 8 گروه هنری در قالب گروه موسیقی و کودک شرکت دارند.


وی اضافه کرد: ضمن اینکه غرفه‌هایی برای کانون توانا، زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و غرفه ای بصورت تخصصی برای برنامه‌های اجتماعی شهراری خصوصا دورهمی در نظر گرفته شده است.


دبیر اجرایی این جشنواره با بیان اینکه شهر الوند بیش از 100 قهرمان کشوری در رشته‌های مختلف ورزشی دارد؛ گفت: در این برنامه از آقای بهمن عسگری، پهلوان علی شکری و پهلوان اکبر عبادی و بسیاری از قهرمانان صاحب نام الوندی دعوت به عمل آمده است. 

خلیل‌پور گفت: مدیریت امور ورزشی شهرداری الوند هم اکنون به صورت پرقدرت در حال خدمات دهی به ورزشکاران است.

انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان