۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نمایشگاه فروش پائیزه در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۲۴۹۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۳ ساعت: ۱۲:۳۱ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استاندار:

نمایشگاه فروش پائیزه در قزوین برگزار می‌شود

معاون اقتصادی استاندار از برگزاری نمایشگاه فروش پائیزه توسط اتاق اصناف استان با محوریت توزیع لوازم التحریر و کیف و کفش و همچنین کالاهای اساسی خبر داد.

نمایشگاه فروش پائیزه در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: بازار امروز نیاز به مراقبت ویژه دارد و همه از دستگاه‌های متولی و ناظر و مردم کمک کنند تا بازار مدیریت شود.

وی اضافه کرد: در تامین کالاهای اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد و با خروج از شرایط فعلی کاهش قیمت‌ها را شاهد خواهیم بود.

این مسئول ابراز کرد: ایام محرم و بازگشایی مدارس را پیش رو داریم و هر دو مناسبت پرمصرف است و دستگاه‌ها باید خود را کاملا آماده کنند.

معاون اقتصادی استاندار ادامه داد: نذورات هیئت‌های مذهبی به اندازه نیاز تامین شده و در مدت معین توزیع خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه از 20 شهریورماه
حبیبی در ادامه تصریح کرد: برای بازگشایی مدارس تدابیر لازم اتخاذ شده است و با همکاری اصناف و بازار مردم دغدغه ای نخواهند داشت و با مدیریت و نظارت صحیح مشکل خاصی نخواهیم داشت.

وی گفت: مصمم هستیم نمایشگاه پائیزه را با همکاری اصناف و بازار برگزار کنیم تا مردم در تامین لوازم و التحریر و کیف و کفش دچار مشکل نشوند.

حبیبی افزود: نمایشگاه پائیزه با محوریت کامل اتاق اصناف با محوریت ارائه کیف و کفش و لوازم التحریر برگزار شود، برگزاری نمایشگاه می‌تواند از افزایش بی رویه قیمت‌ها جلوگیری کند.

وى ابراز کرد: در این نمایشگاه کالاهای اساسی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار استان ارائه شود تا مردم با آرامش کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

معاون اقتصادی استاندار قزوین در پایان یادآور شد: پیشنهاد می‌شود از بیستم شهریور ماه نمایشگاه پائیزه برگزار شود و اصناف استان نسبت به آماده سازی نمایشگاه اقدام کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان