۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مهابادی; اشتباه داوران مغرضانه نیست /کمیته داروان در انتخاب هایش دقت بیشتری کند
کد خبر: ۳۲۴۷۸۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مهابادی; اشتباه داوران مغرضانه نیست /کمیته داروان در انتخاب هایش دقت بیشتری کند

سرمربی شهرداری ماهشهر گفت: از کمیته داوران می خواهم در چینش و انتخاب داوران به خصوص در بازی های حساس دقت بیشتری کنند.

مهابادی; اشتباه داوران مغرضانه نیست /کمیته داروان در انتخاب هایش دقت بیشتری کند

داوود مهابادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد آخرین وضعیت تیم شهرداری ماهشهر و همچنین پیروزی ۲ بر یک  این تیم در جام حذفی مقابل تیم فولاد نوین اهواز گفت: بازی خوب و تماشاگرپسندی را همه شاهد بودند و از بازیکنانم راضی‌ام. آنها توانستند در این مدت به هماهنگی خوبی برسند. در بازی با فولاد نوین تیم ما لحظه به لحظه بهتر و در پایان توانستیم این تیم را شکست دهیم. البته ما در هفته‌های اخیر توانستیم با اضافه شدن چند بازیکن نقاط ضعف خود را ترمیم و با روحیه و انگیزه بهتری پای در رقابت‌های جام حذفی و لیگ دسته اول بگذاریم.

 سرمربی تیم شهرداری ماهشهر  همچنین در مورد بازی این هفته مقابل آلومینیوم اراک در لیگ دسته اول کشور گفت: آلومینیوم تیم خوب و پرهزینه است و توانسته بازیکنان خوبی را جذب کند. این تیم دارای کادر فنی باهوشی است و مطمئنم بازی سختی مقابل این تیم داریم. البته در طول هفته کادر فنی این تیم را به خوبی آنالیز کرده و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در ماهشهر با حمایت هواداران خود ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم. 

مهابادی همچنین در مورد عملکرد داوران در لیگ و جام حذفی گفت: همان‌طور که اطلاع دارید زمان زیادی نیست که لیگ  شروع شده و اشتباه داوری  یک امر طبیعی است. اما مطمئنم این اشتباه مغرضانه نبوده و  رفته رفته بهتر می شود همه ما باید با آرامش در ادامه لیگ به داوران جوان کمک کنیم تا آنها بتوانند قضاوت خوبی داشته باشند. در این جا از کمیته داوران می‌خواهم که در چینش داوری  به خصوص در بازی‌های حساس دقت بیشتری کنند تا باشگاهی متضرر نشود.

وی در پایان گفت: در همین جا از شهردار و شورای شهر ماهشهر به خصوص هواداران باشگاه تشکر و قدردانی کنم که همیشه به عنوان یار دوازدهم پشتیبان تیم بودند.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان