۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ورزش قزوین در بازی‌های "جاکارتا" صاحب ۳ طلا و یک برنز شد
کد خبر: ۳۲۴۶۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۲ ساعت: ۹:۵ ↗ لینک کوتاه

استاندار درخشش کاروان ورزشی را تبریک گفت؛

ورزش قزوین در بازی‌های "جاکارتا" صاحب ۳ طلا و یک برنز شد

استاندار قزوین در پی درخشش کاروان ورزشی استان قزوین در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی پیام تبریکی صادر کرد.

ورزش قزوین در بازی‌های "جاکارتا" صاحب ۳ طلا و یک برنز شد
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ استاندار قزوین با صدور پیامی درخشش بی نظیر کاروان ورزشی استان قزوین در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با کسب ۳ مدال طلا و یک مدال برنز را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم ا...الرحمن الرحیم
در سایه الطاف حضرت حضرت حق و در سایه توجهات حضرت ولی عصر( عج)؛و در ماه پرخیر و برکت ذی الحجه،قهرمانان ارزنده و اخلاق مدار ورزش ایران اسلامی و استان قزوین بار دیگر افتخارآفرینی نمودند و روزی رویایی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جامعه موفق ورزش و جوانان کشورمان رقم زد تا برگ زرین دیگری را برای استان همیشه قهرمان قزوین رقم بزنند.

قهرمانان و فرزندان غیور استان شهید پرور قزوین با عملکردی بی نظیر و درخشان افتخار بسیار ارزشمندی را برای ایران اسلامی و استان قزوین کسب نمودند و با کسب ۳ مدال طلا توسط رضا علیپور در سنگنوردی،بهمن عسگری در کاراته و مهدی مرندی در والیبال و مدال برنز خانم تهمینه کربلایی صادقی در پنچاک سیلات؛ عملکرد بی نظیری در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی در جاکارتا اندونزی داشتند و با کسب ۴ مدال رنگارنگ، افتخاری ارزشمند برای کشورمان و استان همیشه سرافراز قزوین رقم زدند.

بنده این موفقیت بسیار ارزشمند را به مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی و استان قزوین، مدیران و هیئ‌های ورزشی استان، جامعه ورزش و خانواده این قهرمانان افتخارآفرین تبریک عرض نموده،موفقیت و توفیق همگان را از درگاه ایزد منان خواستارم.
"عبدالمحمد زاهدی"

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان