۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین محسن هاشمی;وضعیت افشانی از طریق وزیر کشور پیگیری می‌شود
کد خبر: ۳۲۴۵۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۱ ساعت: ۱۰:۳۸ ↗ لینک کوتاه

در حاشیه برگزاری جلسه علنی امروز شورای شهر تهران؛

محسن هاشمی;وضعیت افشانی از طریق وزیر کشور پیگیری می‌شود

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه وزارت کشور به عنوان متولی درخصوص شهرداری مسئولیت این حوزه را دارد گفت: در خصوص ماندن یا نماندن شهردار باید از طریق وزیر کشور اقدام شود.

محسن هاشمی;وضعیت افشانی از طریق وزیر کشور پیگیری می‌شود
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، محسن هاشمی رفسنجانی در حاشیه برگزاری جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا محمدعلی افشانی شهردار تهران با تصویب قانون فعلی منع بکارگیری بازنشستگان در شهرداری ماندنی است یا خیر اظهار کرد: در این خصوص هنوز قانون ابلاغ نشده و ما بعد از آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی افزود: فرآیند فعالیت شورای شهر تهران به این طریق است که ما مصوبات را به هیئت تطبیق و فرمانداری ارسال و پس از تصویب در آنجا به تایید می‌رسد و درخصوص شهردار تهران نیز با توجه به اینکه وزارت کشور در این حوزه متولی است باید نظر خود را اعلام کند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هم اکنون در خصوص رفتن آقای افشانی از شهرداری خبری نیست گفت: ما ملزم به اجرای قانون هستیم و در صورتی که قانون اخیر ابلاغ شود آن را اجرا خواهیم کرد.

هاشمی در پایان خطاب به خبرنگاران صدا و سیما تصریح کرد: شما چنانچه حساسیت حضور بازنشستگان در مجموعه شهرداری را دارید بهتر است تکلیف رئیس خودتان را مشخص کنید.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان