۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شکارچی قوچ وحشی در شهرستان آوج دستگیر شد
کد خبر: ۳۲۴۴۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۰ ساعت: ۱۱:۵۶ ↗ لینک کوتاه

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان:

شکارچی قوچ وحشی در شهرستان آوج دستگیر شد

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین از دستگیری شکارچی غیر مجاز یک رأس قوچ وحشی در شهرستان آوج خبر داد.

 شکارچی قوچ وحشی در شهرستان آوج دستگیر شد
غلامرضا جهان تیغ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی گزارش‌های واصله مبنی بر شکار یک رأس قوچ وحشی در ارتفاعات منطقه شکار و تیراندازی ممنوع شورآب، نیروهای یگان حفاظت محیط زیست اداره کل و شهرستان آوج وارد عمل شده و موفق به دستگیری این شکارچی متخلف شدند.

فرمانده یگان محیط زیست استان قزوین افزود: از متخلف تعداد یک قبضه سلاح ساچمه زنی تک لول قاچاق، و مقداری گوشت و سر قوچ وحشی کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: طی عملیاتی دیگر نیروهای یگان حفاظت محیط زیست اداره کل و شهرستان البرز موفق به دستگیری یک نفر شکارچی متخلف به جرم شروع به شکار در ارتفاعات روستای مارکین بخش الموت غربی شدند.

جهان تیغ اذعان کرد: هم اکنون هر دو پرونده متهمان جهت پیگرد قانونی و صدور حکم تحویل مراجع قضایی استان شده است و از نامبرده یک قبضه سلاح شکاری دولول و مقداری فشنگ کشف و ضبط شد.

این مسئول در پایان گفت: مأموران یگان حفاظت محیط‌‌زیست استان به ‌صورت شبانه‌روزی مشغول گشت و کنترل در مناطق مختلف استان هستند تا در صورت مشاهده تخلف مطابق قانون با متخلفان برخورد لازم را انجام دهند و قطعا از هیچ تخلفی چشم‌پوشی نخواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان