۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دشمن از گسترش ارتباط بین ایران‌و‌عراق هراس دارد/ رسانه‌ها بازتاب‌دهنده موضوعات بی‌ریشه و حاشیه‌ای نباشند
کد خبر: ۳۲۴۳۴۹ نویسنده: داود محمدی تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۰ ساعت: ۸:۲۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

دشمن از گسترش ارتباط بین ایران‌و‌عراق هراس دارد/ رسانه‌ها بازتاب‌دهنده موضوعات بی‌ریشه و حاشیه‌ای نباشند

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: رسانه‌های داخل کشور هوشیاری به خرج داده و در دام رسانه‌های غربی و معاند نیفتند و منتشرکننده و بازتاب‌دهنده موضوعات بی‌ریشه و حاشیه‌ای نباشند.

دشمن از گسترش ارتباط بین ایران‌و‌عراق هراس دارد/ رسانه‌ها بازتاب‌دهنده موضوعات بی‌ریشه و حاشیه‌ای نباشند
داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ درباره انتشار شایعه اهداف حضور زوار عراقی در شهرهای مذهبی ایران اظهار کرد: افرادی که از اتحاد میان مسلمانان وحشت دارند همواره به دنبال ایجاد تفرقه در میان آنها هستند و هر ازگاهی از یک دریچه در راستای تخریب این اتحاد وارد می‌شوند.

وی افزود: شیعیان ایران و عراق از گذشته‌های دور دارای همبستگی بوده‌اند که در پاره‌ای از تاریخ رژیم بعث درصدد بود تا این اتحاد و همبستگی را به کینه و دشمنی تبدیل کند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس اذعان کرد: با سرنگونی رژیم بعثی خوشبختانه امروز ارتباطات گسترده ای میان مردم ایران و عراق شکل گرفته است که برگزاری مراسم‌های عظیمی همچون اربعین حسینی و 28 صفر و ارتباطات تجاری و صادراتی گسترده نمونه از آنهاست.

دشمن به‌دنبال ریشه‌کن‌کردن اتحاد ایران‌وعراق است
وی بیان کرد: موضوعی که چندی پیش در برخی از رسانه‌های معاند خارج از کشور انتشار یافت موضوع جدیدی نبود و حتی طی سال‌های پیش نیز برخی از رسانه‌های عربی وابسته به کشور عربستان و برخی از کشورهای خودفروخته نیز شایعات مشابهی را منتشر کرده بودند.

نماینده مردم قزوین، البرز، آبیک ادامه داد: انتشار این اخبار بیانگر آن است این کشورها از گسترش ارتباطات میان مسلمانان هراس دارند و از هر راهی برای برهم زدن این ارتباط سوءاستفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: هدف نهایی دشمنان ایجاد اختلاف میان دو کشور متحد و برادر ایران و عراق و ایجاد تزلزل و تفرقه در روابط استراتژیک آنها است.

محمدی تاکید کرد: قطعاً در این میان رسانه‌های داخل کشور نیز باید هوشیاری به خرج داده و در دام رسانه‌های غربی و معاند نیفتند و منتشرکننده و بازتاب‌دهنده موضوعات بی‌ریشه و حاشیه‌ای که حتی وزیر محترم کشور نیز آن را به‌کلی تکذیب کردند، نباشند.

وی در پایان گفت: رسانه‌های کشور دقت کنند تا از حرکت‌هایی که موجب تفرق میان مسلمانان می‌شود به شدت جلوگیری کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان