۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین وزارت ارشاد جلوی دروغ‌پردازی‌ رسانه‌ها را بگیرد/ دشمن نمی‌تواند اتحاد ایران و عراق را بهم بزند
کد خبر: ۳۲۴۰۱۳ نویسنده: آیت الله اسلامی تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۷ ساعت: ۱۶:۳۰ ↗ لینک کوتاه

عضو خبرگان رهبری در مصاحبه با صبح قزوین:

وزارت ارشاد جلوی دروغ‌پردازی‌ رسانه‌ها را بگیرد/ دشمن نمی‌تواند اتحاد ایران و عراق را بهم بزند

عضو خبرگان رهبری گفت: اگر جلوی تفرقه‌افکنی و دروغ پردازی‌های رسانه‌ها گرفته نشود تفرقه‌ها توسط دشمن بیشتر می‌شود، لذا انتظار می‌رود مسئولین جلوی اینگونه فتنه‌گری‌ها را بگیرند.

وزارت ارشاد جلوی دروغ‌پردازی‌ رسانه‌ها را بگیرد/ دشمن نمی‌تواند اتحاد ایران و عراق را بهم بزند
آیت‌الله علی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ درباره‌ی دروغ‌پراکنی چند رسانه کشور درخصوص حضور زوار عراقی در ایران اظهار کرد: ملت ایران باید بداند دشمن از هر فرصتی جهت فروپاشی اتحاد و انسجام و وحدت و یکپارچی ملت مسلمان استفاده می‌کند.

وی افزود: دشمن گاهی در قالب شیعه و سنی و گاهی با مدل مسائل فقهی و قومیت‌ها و گاهی با محوریت مسائل اعتقادی مردم ورود پیدا کرده و برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان از هیچ اقدام کثیفی دریغ نمی‌کند.

امام جمعه تاکستان ادامه داد: شایعه پراکنی و دروغ‌های منتشر شده در چندین نشریه درباره اهداف حضور زوار عراقی در ایران هیچ تاثیری بر روابط ایران و عراق نخواهد داشت و به کوری چشم دشمنان اتحاد ایران و عراق افزایش می‌یابد.

وی اذعان کرد: بزرگترین اجتماع بشری که در روی کره‌ی زمین از همه مهم‌تر و بیشتر دیده می‌شود اجتماع بزرگ و باشکوه روز اربعین است که عمده‌ی این اجتماع بر دوش ملت مسلمان ایران است که با حضور پر رنگ خود در این پیاده روی وحدت خود را به دشمنان نشان می‌دهند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: امسال بار دیگر شاهد پیاده روی عظیم اربعین حسینی در عراق با حضور مردم جهان که قریب به 20میلیون نفر است باشکوه برگزار خواهد شد که چند میلیون از آنها را ایرانیان تشکیل می‌دهند‌.

وی ادامه داد: اجتماع بالای ۲۰ میلیونی مسلمانان آن هم در غرب آسیا جایی که امریکا، اسرائیل و انگلیس می‌خواهند این منطقه را از آن خود کنند، بسیاری از توطئه‌های دشمنان را محکوم و خنثی می‌کند.

اسلامی بیان کرد: دفتر فارسی زبان روزنامه‌ی شهروند در تهران در اختیار زنجیره‌های وابسته به غرب و وهابیت و سعودی‌هاست، چه انتظاری می‌توان از روزنامه نگاران سرسپرده داشت؟ عده ای که قلم آنها در مسیر پوشاندن حق و ایجاد تفرقه قدم برمی‌دارند.

به کوری چشم دشمن اربعین امسال باشکوهتر برگزار می‌شود
وی اذعان کرد: مسئولان روزنامه‌ی شرق متاسفانه اجراکننده توطئه غربی‌ها در داخل کشور شده و تفرقه بین مسلمانان را که خواسته دشمنان انقلاب است شعار خود قرار داده اند و خبری را منتشر کرده اند که دلخواه وهابیت و سعودی‌هاست.

امام جمعه تاکستان با بیان اینکه چرا رسانه‌های داخلی ایران باید پیاده نظام دشمن شوند؟ افزود: زمانی که روزنامه‌ی شرق الاوسط با پول وهابیت و سعودی‌ها در لندن منتشر می‌شود خوراکی برای رسانه و رادیوی انگلیسی‌ها به شمار می‌آید، برخی رسانه‌های خودفروخته ما درحال تبعیت از سیره رسانه‌های غربی در ضربه زدن به نظام هستند.

وی تصریح کرد: دشمنان، اجتماع عظیم بشری روز اربعین را مورد هدف قرار داده اند تا وحدت و انسجام میان ملت ایران و عراق را برهم ریزند، لذا ملت ایران هوشیار است که این شایعه‌ها کار دشمن است که به صورت دروغ و شایعه در رسانه با هدف متلاشی کردن وحدت مسلمین منتشر می‌شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان عنوان کرد: مسئولین ذیربط همچون وزارت ارشاد باید توجه داشته باشند روزنامه‌های وابسته به خارج باید طبق معیارهای حاکم بر کشور و به صورت قانونی محاکمه شوند و جلوی اینگونه روزنامه‌ها گرفته شود؛ چرا که اساس فرهنگ و رسانه را بر بدعت و تفرقه گذاشته اند.

وی اضافه کرد: اگر جلوی تفرقه‌افکنی و دروغ پردازی‌های رسانه‌ها گرفته نشود تفرقه‌ها توسط دشمن بیشتر می‌شود، لذا انتظار می‌رود مسئولین جلوی اینگونه فتنه‌گری‌ها را بگیرند.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان