۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بیش از ۲۰کیلوگرم گوشت مرغ فاسد در رستورانی کشف شد
کد خبر: ۳۲۳۴۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۴ ساعت: ۸:۴۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس دامپزشکی شهرستان قزوین:

بیش از ۲۰کیلوگرم گوشت مرغ فاسد در رستورانی کشف شد

رییس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین از کشف و توقیف مقادیری گوشت مرغ تاریخ مصرف گذشته در یک رستوران بین راهی واقع در قزوین خبر داد.

بیش از ۲۰کیلوگرم گوشت مرغ فاسد در رستورانی کشف شد
دکتر عیسی یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اظهار کرد: پیرو بازدید مشترک بازرس واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی که در معیت کارشناسان ادارات صنعت، معدن و تجارت، بهداشت و درمان و میراث فرهنگی و جهانگردی از یک رستوران بین راهی صورت گرفت، مقدار ۲۲ کیلوگرم گوشت مرغ تاریخ مصرف گذشته در یک رستوران بین راهی کشف و ضبط و پرونده برای بررسی به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی افزود: هدف دامپزشکی از انجام گشت مشترک را برخورد با واحدهای متخلف عنوان کرد و افزود: با عنایت به شعار سازمان دامپزشکی مبنی بر دام سالم غذای سالم انسان سالم، این اقدامات در راستای ارتقا سطح بهداشت و سلامت مردم و همچنین امنیت و ایمنی غذایی انجام می‌شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین در پایان از عموم مردم شریف خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، اعم از مشاهده فرآورده خام دامی تاریخ مصرف گذشته و مشاهده گوشت قرمز بدون لیبل و مهر دامپزشکی، از خرید اینگونه موارد جدا خودداری نموده و مراتب را در اسرع وقت به اداره دامپزشکی شهرستان از طریق سامانه ۱۵۱۲ اطلاع دهند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان