۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین دستگاه قضایی برای احتکارکنندگان مجازات‌های سنگین صادر کند
کد خبر: ۳۲۱۰۹۶ نویسنده: سید حمیده زرآبادی تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۳ ساعت: ۸:۴۷ ↗ لینک کوتاه

عضو کمیسیون صنایع مجلس:

دستگاه قضایی برای احتکارکنندگان مجازات‌های سنگین صادر کند

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: با توجه به اینکه گزارش مربوط به شناسایی انبارهای احتکار کالاهای اساسی مردم در استان قزوین هم اعلام شده، دادستانی و دادگستری باید برای این احتکارکنندگان حکم سنگینی صادر کنند.

دستگاه قضایی برای احتکارکنندگان مجازات‌های سنگین صادر کند
سیده حمیده زرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین با اشاره به کشف انبارهای احتکار کالاهای اساسی مردم در استان اظهار کرد: با کمال تأسف یک سری افراد که به دنبال منافع شخصی خود هستند، در شرایط فعلی اقتصادی کشور به دنبال افزایش فشار روی مردم هستند.

وی افزود: در هفته‌های گذشته وزارت صنعت و معدن و برخی دیگر از ارگان‌ها در این زمینه ورود پیدا کردند که منجر به شناسایی برخی از افراد احتکارگر شد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس اضافه کرد: با توجه به اینکه گزارش مربوط به شناسایی انبارهای احتکار کالاهای اساسی مردم در استان قزوین اعلام شده است، دادستانی و دادگستری باید برای این احتکارکنندگان حکم سنگینی صادر کنند.

زرآبادی عنوان کرد: صدور حکم قاطع و اجرای آن موجب می‌شود افراد دیگری این کار را تکرار نکنند.

با احتکارکنندگان برخورد جدی شود
وی تصریح کرد: تمام افراد و نهادها باید این مهم را وظیفه خود بدانند و نسبت به برخورد و اطلاع رسانی در مورد احتکار کالاهای اساسی مردم عکس العمل نشان دهند.

به گفته عضو کمیسیون صنایع مجلس هر نهاد اجرایی اگر می‌تواند در این زمینه برخورد کند باید اقدامات اجرایی لازم را انجام دهد در غیر این صورت باید اطلاع رسانی کند.

وی بیان کرد: مردم عادی هم می‌توانند گزارش‌هایی که در این زمینه دارند و مشاهدات خود را به سازمان‌ها و نهادهای مربوطه اعلام کنند.

این مسئول عنوان کرد: بهترین برخورد با احتکارکنندگان برخوردی است که موجب شود این عمل تکرار نشود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس یادآور شد: علی رغم شناسایی و برخورد با احتکارکنندگان در روزهای اخیر اگر بار دیگر شاهد تکرار این کار باشیم به این معنی است که برخورد با احتکارکنندگان مناسب و قاطع نبود.
انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان