۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین امشب؛ پایان ­مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری ۹۷
کد خبر: ۳۲۰۹۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۲ ساعت: ۱۱:۳۱ ↗ لینک کوتاه

توکلی خبر داد:

امشب؛ پایان ­مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری ۹۷

مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری ۹۷ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد.

امشب؛ پایان ­مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری ۹۷
به گزارش سرویس دانشگاه  صبح قزوین   ،سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو خبرگزاری صداوسیما، گفت: داوطلبان برای انتخاب و ثبت کدرشته محل‌های انتخابی باید به سایت اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

حسین توکلی افزود: دفترچه راهنمای انتخاب رشته و همچنین اصلاحات و ظرفیت‌های جدید کدرشته محل‌های تحصیلی نیز در این سایت اینترنتی منتشر شده است.

وی با بیان اینکه تا صبح امروز ۴۷۲ هزار و ۷۸۵ داوطلب انتخاب رشته کرده اند گفت: هر داوطلب می‌تواند ۱۵۰ کدرشته محل را انتخاب و آن‌ها را در برگ اینترنتی انتخاب رشته ثبت کند.

توکلی افزود: داوطلبانی که در روز‌های گذشته انتخاب رشته کرده اند نیز می‌توانند در مدت یاد شده برای ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.

وی گفت: داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی نام نویسی کرده اند، اما در جلسه آزمون غایب بوده اند و همچنین افرادی که در این آزمون نام نویسی نکرده اند می‌توانند براساس اطلاعیه‌ای که در سایت اینترنتی سازمان سنجش منتشر شده است، در دوره‌هایی که پذیرش در آن‌ها براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) است، نام نویسی و انتخاب رشته کنند.



انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان