۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اختلافات ملکی علت تیراندازی مرگ‌بار در قزوین بود
کد خبر: ۳۲۰۱۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۷ ساعت: ۸:۵۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس شهرستان قزوین:

اختلافات ملکی علت تیراندازی مرگ‌بار در قزوین بود

رئیس پلیس شهرستان قزوین از علت وقوع یک فقره قتل و خود کشی در قزوین خبر داد.

اختلافات ملکی علت تیراندازی مرگ‌بار در قزوین بود
سرهنگ محمد قاسم طرحانی رئیس پلیس شهرستان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری و تیراندازی در منطقه "غیاث آباد" خیابان ” ارتباطات” بلافاصله عوامل گشت کلانتری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه دارد: با حضور ماموران در محل و بررسی موضوع مشخص شد در یک درگیری در خیابان ارتباطات یکی از طرفین با استفاده از یک قبضه اسلحه شکاری به سوی طرف مقابل شلیک و ضارب متواری و مصدوم بلافاصله توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل می‌شود.

این مسئول افزود: ماموران کلانتری و پلیس آگاهی بلافاصله تلاش خود را با افزایش گشت‌ها و سایر اقدامات انتظامی برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: ماموران حین بررسی علت حادثه تیر اندازی خبری واصل می شود یک شهروند در یکی از خیابان های قزوین با شلیک گلوله با اسلحه شکاری به سمت خود خودکشی کرده که با بررسی ها و تحقیقات فنی پلیسی مشخص شد که موضوع خود کشی و تیر اندازی باهم ارتباط داشته و شخص ضارب به گمان اینکه مقتول پس از شلیک گلوله فوت کرده است اقدام به خودکشی می‌کند.

طرحانی با اشاره به اینکه فرد مضروب پس از چند ساعت در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرد، گفت: در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی استان علت درگیری که منجر به قتل و خود کشی شد اختلافات ملکی بین طرفین بوده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان