۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دکتر ستوده;نوروزی با ۲ دهه فعالیت لایق ترین‌فرد برای معرفی به کنگره‌های AFC بود
کد خبر: ۳۱۹۸۰۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دکتر ستوده;نوروزی با ۲ دهه فعالیت لایق ترین‌فرد برای معرفی به کنگره‌های AFC بود

پزشک تیم فوتبال استقلال با اعلام این مطلب که از اطلاع رسانی کمیته پزشکی فدراسیون خبری نداشته است گفت:دکتر نوروزی با ۲ دهه فعالیت در امر پزشکی و ورزشی لایق‌ترین فرد برای اعزام به کنگره‌های انچنینی است.

دکتر ستوده;نوروزی با ۲ دهه فعالیت لایق ترین‌فرد برای معرفی به کنگره‌های AFC بود

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، روز گذشته در خبری به این موضوع اشاره شد که کمیته پزشکی فدارسیون فوتبال بدون اطلاع رئیس فدراسیون و در اقدامی عجیب نام نفرات خود را به کنگره پزشکی AFC برای انتخاب بهترین پزشک معرفی کرده است.(اینجا ببنید).

بعد از این اتفاق فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پیش از اعلام اسامی با کادر پزشکی تیم‌ها تماس گرفته و اطلاع رسانی لازم را کرده است.

خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین در این زمینه با کاوه ستوده پزشک تیم استقلال تماس گرفت که وی در این باره گفت: من از اطلاع رسانی پیش از ارسال اسامی هیچ اطلاعی ندارم و تاکنون در این زمینه چیزی نشنیده‌ام اما قطعا اگر اطلاع رسانی می‌شد به گوش ما می‌رسید.

وی افزود: من چندین سال است در تیم فوتبال استقلال مشغول به کار هستم اما اگر بخواهیم از روی تجربه و سبقه حساب کنیم بدون شک دکتر نوروزی با بیش از 2 دهه فعالیت شایسته ترین فرد برای اعزام به کنگره AFC است. فکر نمی‌کنم در فوتبال و رشته‌های دیگر ورزشی شخصی باشد که از سوابق امین نوروزی مطلع نباشد.طبعا برای اینگونه موارد اولین کسی که باید به ذهن‌ها برسد دکتر نوروزی است.

این در حالی است که کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال دکتر سیف برقی، پرهام خانلری، علیرضا شهاب فیزیوتراپ تیم ملی و بهار حسن‌میرزایی که تاکنون حتی یک مأموریت به کنفدراسیون فوتبال آسیا هم نرفته‌اند را به عنوان کاندیداهای کشورمان به AFC معرفی کرده است.

انتهای پیام/ا

 

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان