۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مدیر حوزه علمیه قزوین: قوه قضاییه با شجاعت با مفسدان فی‌الارض برخورد کند/ تیم اقتصادی دولت موفق عمل نکرد
کد خبر: ۳۱۹۷۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۴ ساعت: ۱۰:۴۷ ↗ لینک کوتاه

مطالبه روحانیت و علما از مسئولان؛

مدیر حوزه علمیه قزوین: قوه قضاییه با شجاعت با مفسدان فی‌الارض برخورد کند/ تیم اقتصادی دولت موفق عمل نکرد

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: اقدام کارشناسی و دقیق مجلس در رفع مشکلات اقتصادی کشور موثر خواهد بود؛ ضمن اینکه قوه قضاییه باید با شجاعت، صراحت و قاطعیت با مفسدان فی الارض برخورد کند.

مدیر حوزه علمیه قزوین: قوه قضاییه با شجاعت با مفسدان فی‌الارض برخورد کند/ تیم اقتصادی دولت موفق عمل نکرد
حجت الاسلام علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد: مراجع بزرگ تقلید اگر مطالبی را بیان می‌کنند به دلیل دلسوزی برای جامعه و به نفع جامعه است؛ زیرا مردم مراجعات فراوانی به آنها دارند و در واقع دردهای مردم جامعه را منتقل می‌کنند؛ لذا دولتمردان باید توجه داشته باشند که فرمایشات مراجع معظم تقلید به عنوان یک راهکاری برای برنامه‌های ‌آنها باشد.

وی افزود: با توجه به اهمیت بحث اقتصاد، دشمنان نیز روی مباحث اقتصادی برنامه‌ریزی کرده‌اند و برای ایجاد فتنه در کشور در فضای مجازی فراخوان می‌دهند.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: دشمنان روی مسائل اقتصادی حساس شدند و آمریکای جنایتکار روی بحث تحریم ایران کار می‌کند؛ زیرا می‌داند اگر در جنگ اقتصادی، ایران را شکست دهد در سایر حوزه‌ها نیز می‌تواند نفوذ کند.

عمده مطالبات مردمی تبعیض طبقاتی است
وی تصریح کرد: اینکه مقام معظم رهبری چند سالی است که شعار سال را شعارهای اقتصادی قرار دادند دارای پیام است؛ چراکه مباحث اقتصادی و نوسانات قیمت ارز و دلار، گرانی و تورم بسیار مهم است و در زندگی مردم تاثیر دارد.

عباسی با تاکید بر اینکه دولتمردان باید توصیه‌های مراجع تقلید را قبول کنند و به عنوان راهکار به کار ببندند؛ گفت: عمده مطالبات مردمی تبعیض طبقاتی است و اینکه عده‌ای با سوء استفاده از بیت المال و نوسانات قیمت ارز و دلار ثروتمند و سرمایه دار شوند؛ به عبارتی سوءمدیریت دولت موجب شد که مدیریت اقتصادی بازار از دست او خارج شود.

وی عنوان کرد: تغییر رییس بانک مرکزی از سوی دولت اقدام مناسب اما به هنگام نبوده است؛ چراکه موجب بدبینی مردم نسبت به عملکرد دولت شد.

این مسئول بیان کرد: اقدامات دولت و بسته اقتصادی که می‌خواهد ارائه دهد باید درازمدت باشد؛ چراکه در غیر این صورت و مقطعی بودن، اثرگذار نخواهد بود.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: اقدام کارشناسی و دقیق مجلس نیز در رفع مشکلات موجود موثر است؛ ضمن اینکه قوه قضاییه باید با شجاعت، صراحت و قاطعیت با مفسدان فی الارض برخورد کند؛ با توجه به اینکه کسانیکه در اقتصاد کشور اخلال ایجاد می‌کنند؛ مفسد فی الارض هستند که حکم آنها هم اعدام است.

عباسی اضافه کرد: فشارهای اقتصادی موجب اعتراض و ناراحتی مردم شده است؛ لذا امیدواریم دولتمردان به وظایف خود عمل کنند.

وی در پایان گفت: به نظر من تیم اقتصادی دولت عملکرد مناسب نداشته و تیم موفقی نبوده و سیاست‌های درستی نیز اتخاذ نکرده است؛ زیرا دولت مدیریت بازار ارز و دلار را رها و زمینه سوء استفاده برخی را فراهم کرده است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان