۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین سومین جشنواره ساختمان‌های برتر برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۱۹۲۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۱ ساعت: ۱۵:۴۶ ↗ لینک کوتاه

در استان قزوین؛

سومین جشنواره ساختمان‌های برتر برگزار می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از برگزاری سومین جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین همزمان با روز مهندس در سال جاری خبر داد.

سومین جشنواره ساختمان‌های برتر برگزار می‌شود
مسعود حق لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با پایان دومین جشنواره ساختمان‌های برتر استان قزوین، برگزاری سومین دوره آن پس از انجام بررسی‌های لازم بر روی قوت و ضعف دوره‌های قبل؛ برای روز پنجم اسفند سال جاری همزمان با روز مهندس در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: پیش بینی شده است سومین جشنواره ساختمان‌های برتر استان در گروه‌های ساختمان‌های ویلایی، بازسازی شده و همچنین در بخش دیگر جشنواره با محوریت موضوعاتی از جمله بازآفرینی شهری و سرمایه گذاری‌های موفق در بخش مجتمع‌های ساختمانی برگزار شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به اولین جشنواره ساختمان‌های برتر که در بخش معماری ساختمان‌های دولتی در سال ۹۵ برگزار شد، اذعان کرد: دومین دوره از جشنواره نیز با محوریت‌های ساختمان‌های مسکونی ۲ تا ۷ طبقه و گروه متجمع‌های ساختمانی بیش از ۷ طبقه یا بیش از ۳۰ واحد و در ۲ بخش مجزای معماری و کیفیت ساخت برگزار شد.

وی یادآور شد: پیش از برگزاری سومین جشنواره جلساتی با حضور شرکت کنندگان در دومین جشنواره و همچنین اساتید دانشگاهی و صاحب نظران در این عرصه برگزار شد و نظرات، انتقادات و همچنین پیشنهادات مطرح شد که مطمئنا در هر چه بهتر برگزار شدن سومین جشنواره ساختمان‌های برتر از این تجربیات بهره خواهیم برد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان