۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بیش از ۲۱۱ هزار برگ بارنامه در قزوین صادر شد
کد خبر: ۳۱۸۹۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۰ ساعت: ۸:۲۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

بیش از ۲۱۱ هزار برگ بارنامه در قزوین صادر شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از صدور بیش از ۲۱۱ هزار بارنامه در چهار ماهه اول سال جاری خبر داد.

بیش از ۲۱۱ هزار برگ بارنامه در قزوین صادر شد
افشین پیرنون در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: حوزه حمل و نقل کالا یکی از بخش‌های بزرگ اقتصادی استان قزوین است که فعالیت بیش از ۱۲ هزار نفر راننده و ۹۴۳۲ دستگاه ناوگان باری در استان قزوین نشان از اهمیت این بخش می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود: طی۴ ماهه اول سال جاری بالغ بر ۲ میلیون ۹۴۹ هزار تن کالا توسط ناوگان باری استان جابجا شده که این میزان افزایش ۱۴درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

وی در خصوص شرکت‌های فعال در حوزه حمل و نقل کالا گفت: در بخش حمل و نقل کالای جاده ای استان قزوین تعداد ۸۴ شرکت حمل و نقل داخلی و ۲ شرکت بین المللی، فعالیت دارند و استان دارای یک پایانه بار عمومی باربری «واقع در کیلومتر ۱۷ جاده بوئین زهرا» است و بر اساس آمار کارت هوشمند ۹۴۳۲ دستگاه ناوگان با میانگین عمر ۲۰.۸ سال در استان فعال هستند.

این مسئول همچنین در خصوص بارهای صادره از مبداء استان قزوین به سایر استان‌ها بیان کرد: عمده ترین بارهای استان شامل خاک معدنی «۱۴.۰۲ درصد»، انواع آجر « ۷.۹ درصد»، نوشابه «۷.۱ درصد»، انواع مواد پاک کننده «۴.۷۳ درصد»، میل گرد «۳.۷۲ درصد» بوده است.

پیرنون یادآور شد: رانندگان فعال در حوزه حمل ونقل کالا می‌توانند با گزارشات ارسالی خود به این اداره کل از بروز هرگونه تخلف مانند دریافت کمیسیون اضافی، عدم پرداخت کرایه به موقع رانندگان و سوءاستفاده از کارت هوشمند رانندگان و دیگر تخلفات شرکت‌های حمل و نقل جلوگیری کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان