۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تغییر تیم اقتصادی دولت، مطالبه اصلی نمایندگان از رئیس‌جمهور است
کد خبر: ۳۱۷۹۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۴ ساعت: ۸:۲۱ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس:

تغییر تیم اقتصادی دولت، مطالبه اصلی نمایندگان از رئیس‌جمهور است

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس گفت: مهمترین مطالبه نمایندگان مجلس از دولت نیز ترمیم کابینه و تغییر مدیران اقتصادی است.

تغییر تیم اقتصادی دولت، مطالبه اصلی نمایندگان از رئیس‌جمهور است
به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین ؛ روح الله بابایی صالح نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس شورای با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: نمایندگان از رئیس جمهور خواستار پاسخگویی نسبت به شرایط ایجاد شده در حوزه اقتصادی کشور هستند.

وی با اشاره به طرح استیضاح وزیر اقتصاد و سوال از رئیس بانک مرکزی در مجلس اذعان کرد: مهمترین مطالبه نمایندگان مجلس از دولت ترمیم کابینه و تغییر مدیران اقتصادی است.

این نماینده مجلس عنوان کرد: اگر در تغییرات کابینه هدف صرفا جابجایی افراد باشد کاری پیش نمی‌رود بلکه باید به دنبال نیروهای توانمند و تازه‌نفس بود و در این زمینه نیاز به یک تصمیم و راهکار اساسی است.

بابایی صالح با بیان اینکه در کنار انتقادها باید راهکارها هم ارائه شود تصریح کرد: در شرایط کنونی همه جناح‌های سیاسی باید در کنار یکدیگر و متحد باشند تا بتوانیم این بحران را به خوبی پشت سر بگذاریم.

شاهد بی‌ثباتی اقتصادی در کشور هستیم

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس افزود: امروز دشمن جنگ اقتصادی و روانی را در کشور راه انداخته است و برای مواجه با آن نیازمند نیروهای توانمند و کارآمد هستیم.

وی با بیان اینکه بخش دیگری از مشکلات اقتصادی کشور مربوط به مردم است یادآور شد: امروز نقدینگی در جامعه بسیار زیاد شده و مردم برای خرید ارز، املاک و خودرو هجوم می‎‌برند.

این نماینده مجلس ادامه داد: هم اکنون شاهد بی‌ثباتی اقتصادی در کشور هستیم و در اینجا وظیفه دولت است که باید وارد عمل شده و کسانی را که عامل این بی‌ثباتی هستند را شناسایی و شرایط را کنترل کند.

بابایی صالح بیان کرد: ملت ایران سختی‌های زیادی را متحمل شده‌اند و دوران دفاع مقدس نمونه بارزی از مقاومت مردم است؛ در این شرایط هم با همدلی و وحدت و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری به سرمنزل مقصود خواهیم رسید.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان