۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۴۰۰ دانشجوی قزوینی در طرح ولایت حضور خواهند شد
کد خبر: ۳۱۴۵۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۱۳ ساعت: ۱۱:۵۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانشجویی استان:

۴۰۰ دانشجوی قزوینی در طرح ولایت حضور خواهند شد

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: ۴۰۰ نفر از دانشجویان استان قزوین در طرح ولایت شرکت می‌کنند که ۲۰۰نفر پسر و ۲۰۰ نفر هم دختر هستند.

 ۴۰۰ دانشجوی قزوینی در طرح ولایت حضور خواهند شد
به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین ؛ مهدی برزگر، مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به برگزاری دوره طرح ولایت اظهار کرد: این طرح از ۲۳ تا ۳۰ تیرماه در سطح ۴ دانشگاه استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشی از این دوره به صورت متمرکز دانشگاهی و بخش دیگر تجمیعی استانی است افزود: ۴۰۰ نفر از دانشجویان استان قزوین در طرح ولایت شرکت می‌کنند که ۲۰۰نفر پسر و ۲۰۰ نفر هم دختر هستند.

مسئول بسیج دانشجویی قزوین در ادامه گفت: دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین، علوم پزشکی، آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور قزوین برگزارکننده این دوره هستند.

برزگر بیان کرد: آموزش مبانی اندیشه اسلامی، موضوعات بصیرتی، معرفتی، تربیتی، اخلاقی، مهارتی و تشکیلاتی، آشنایی با فضای مجازی و سواد رسانه، برنامه‌های ورزشی و دیدار با خانواده شهدا، شرکت در نماز جمعه، کوهپیمایی و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، مطالبه‌گری از مسئولین استان به ویژه نمایندگان مجلس در طول این دوره برای دانشجویان برگزار خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: امسال دهمین دوره طرح ولایت استانی و بیست‌وسومین دوره کشوری است که برگزار می‌گردد.

برگزاری طرح ولایت در 4 دانشگاه استان
وی تشریح کرد: نفرات برتر طرح ولایت دوره گذشته نیز در طرح ولایت کشوری شرکت می‌کنند که از یک مردادماه تا ۱۵ شهریور به مدت ۴۵ روز در مشهد برگزار خواهد شد که ۶۰ نفر از دانشجویان دختر و پسر در این دوره حضور دارند.

مسئول بسیج دانشجویی قزوین بیان کرد: هدف از برزگرای طرح ولایت آشنایی دانشجویان با مبانی دینی و پاسخگویی به ابهامات و شبهات آن‌ها در حوزه‌های بصیرتی، مسائل سیاسی روز جامعه و مسائل دینی است.

برزگر با بیان اینکه هدف اصلی از برگزاری طرح ولایت مصون سازی دانشجویان در برابر شبهات است یادآور شد: سعی می‌شود در طول این دوره کارهای گروهی و تشکیلاتی را به دانشجویان بیاموزیم.

این مسئول بیان کرد: دانشجویانی که در این دوره تعلیم داده می‌شوند در محیط دانشگاه می‌توانند به عنوان حلقه‌های صالحین فعالیت کنند.

وی در ادامه گفت: ۱۴ نفر از اساتید حوزه علمیه استان و موسسه علمی پژوهشی حوزه علمیه قم در طول دوره طرح ولایت حضور دارند و همچنین چند نفر از مربیان هم برای تحلیل بحث‌های سیاسی و اجتماعی روز جامعه حضور خواهند داشت.

مسئول بسیج دانشجویی قزوین عنوان کرد: در طول دوره چندین همایش هم برگزار می‌شود که دانشجویان شرکت خواهند کرد.

برزگر در انتها یادآور شد: افتتاحیه طرح ولایت استان قزوین روز شنبه در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ 2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان