۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نظم خط دفاعی می‌تواند به ایران در روسیه کمک کند/تکرار شگفتی با بازیکنان لژیونر و مربی جام جهانی دیده
کد خبر: ۳۱۰۶۲۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

نظم خط دفاعی می‌تواند به ایران در روسیه کمک کند/تکرار شگفتی با بازیکنان لژیونر و مربی جام جهانی دیده

سایت یورو اسپورت درباره تیم ملی ایران گزارشی را نوشت و اعلام کرد که این تیم می تواند دوباره شگفتی دوره قبل جام جهانی مقابل آرژانتین را تکرار کند.

نظم خط دفاعی می‌تواند به ایران در روسیه کمک کند/تکرار شگفتی با بازیکنان لژیونر و مربی جام جهانی دیده

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از سایت یورو اسپورت، تیم ملی ایران پنجمین حضورش را در جام جهانی تجربه می کند. ایران در گروه دوم جام جهانی با تیم های اسپانیا و پرتغال رقیب است. اولی یکی از کاندیداهای قهرمانی در جام جهانی است و دومی قهرمان کنونی اروپاست. نظم دفاعی آنها می تواند در روسیه به کمکشان بیاید.

تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی خیلی آسان به جام جهانی راه پیدا کرد و در هیچ بازی شکست نخورد و به عنوان اولین تیم آسیایی به جام جهانی راه پیدا کرد.

ترکیب اصلی احتمالی ایران: بیرانوند، محمدی، خانزاده، منتظری، رضائیان، حاج صفی، شجاعی، انصاری فرد، طارمی، جهانبخش و آزمون.

*ستاره ایران: آزمون

سردار آزمون در جام جهانی روسیه اولین بازی خود برای تیم ملی ایران در این تورنمنت جهانی را تجربه می کند. او دو سال پیش به همراه روستوف در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم های بزرگ اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ خوش درخشید به همین خاطر از سوی باشگاه ویارئال و لیورپول مورد توجه قرار گرفت. آزمون به سرعت بالا و ضربه های سرش متمایز است. او در ۳۰ بازی ملی اش ۲۰ گل به ثمر رسانده است. ۱۱ گلی که آزمون در مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه زد کمک زیادی به صعود ایران کرد.

*بازیکن جوان آینده دار: سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی، هافبک تیم فوتبال آمکار روسیه از زمانیکه از تیم اتلتیکو مادرید جدا شد، پیشرفت خوبی در لیگ روسیه داشت. او به قدرت جسمانی عالی متمایز است و قدی ۱ متر و ۹۰ سانتی متری دارد.

*سرمربی: کارلوس کی روش

کارلوس کی روش به هدایت رئال مادرید در فصل ۲۰۰۳-۲۰۰۴ مشهور است و البته او سالیان متمادی دستیار آلکس فرگوسن، سرمربی منچستر یونایتد بود. مرد پرتغالی موفق شده ایران را برای دوبار پیاپی به جام جهانی برساند. شگفتی سازی ایران در جام جهانی قبل مقابل آرژانتین رقم خورد که آن بازی بزرگ را از خود به نمایش گذاشتند.

*دلایل تکرار شگفتی سازی

ایران ثابت کرد که تیم قدرتمندی است و اکنون بازیکنانی مانند سردار آزمون و علیرضا جهانبخش(آقای گل لیگ هلند) را در اختیار دارد.آنها بازیکنانی دارند که تجربه فوتبال اروپایی دارند و مربی ای که چهار بار تجربه حضور در جام جهانی دارد. 

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان