۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین جهانبخش در بین ۶ ستاره گمنام جام جهانی/ قزوین میزبان مسابقات کیک‌بوکسینگ کشور
کد خبر: ۳۱۰۳۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲۰ ساعت: ۱۳:۵۶ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی استان؛

جهانبخش در بین ۶ ستاره گمنام جام جهانی/ قزوین میزبان مسابقات کیک‌بوکسینگ کشور

در اخبار کوتاه ورزشی استان قزوین می‌خوانیم که گاردین در گزارشی شش ستاره ناشناخته جام جهانی روسیه را معرفی کرد.

جهانبخش در بین ۶ ستاره گمنام جام جهانی/ قزوین میزبان مسابقات کیک‌بوکسینگ کشور
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ گزیده ای از مهمترین اخبار ورزشی استان قزوین را در ادامه می‌خوانید:

فوتسالیست قزوینی به اردوی تیم ملی امید دعوت شد

امیرعباس رستمی فوتسالیست ارزنده و شایسته قزوین به اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال المپیک فراخوانده شد.

مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال المپیک از ۲۲ خرداد ماه در مرکز ملی فوتبال شرکت می‌کند.

اردوی تیم ملی فوتسال المپیک تا روز ۲۵ خرداد ماه ادامه خواهد داشت، رستمی در تیم لوازم خانگی بهروز در لیگ دو بزرگسالان کشور فعالیت می‌کند.

تیم فوتسال المپیک ایران خود را برای حضور در مسابقات المپیک نوجوانان آرژانتین آماده می‌کند.

از سرگیری اردوهای تیم ملی تیراندازی با حضور ابراهیم برخورداری
اردوی آماده‌سازی تیم ملی تیراندازی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا با حضور ابراهیم برخورداری ملی پوش ارزنده و نام آشنای قزوینی در تهران در حال پیگیری است.

اردوی تیم ملی تیراندازی در هر سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی در محل فدراسیون تیراندازی آغاز شده و ورزشکاران تحت نظر کادر فنی به مرور تمرینات خود می‌پردازند.

در رشته تفنگ، الهه احمدی، امیر محمد نکونام، مهیار صداقت، نازنین زینب جعفری، حسین باقری، فاطمه صالحی، پوریا نوروزیان ، آرمینا صادقیان، امیرسیاوش ذوالفقاریان، زهرا هاشمی، نرجس امام قلی نژاد، مه لقا جام بزرگ ، نجمه خدمتی، محمد حسین شریف زاده، علی گرمابی و فاطمه کرم زاده نفرات حاضر در این مرحله از اردو هستند.

در رشته تپانچه نیز، جواد فروغی، وحید گل خندان، محمدرضا محمودی، محمد احمدی، عرفان صلواتی، سیده شیرین مرتضوی، کیانوش مختاری، ابرهیم برخورداری، سجاد پورحسینی، محمد تاجدینی، هانیه رستمیان، فاطمه قدرت آبادی و لعیا محمدی ورزشکارانی هستند که تمرینات خود را در این مرحله اردو تیم ملی تحت نظر کادر فنی آغاز کرده اند.

همچنین در رشته اهداف پروازی، محمد حسین و مرضیه پرورش نیا از اصفهان، علی حافظی، علیرضا عسگری، امیرحسین آقازاده، سپیده سیرانی، شیوا فرح پور، رضا آقاجانی، غزاله جهاندار در رشته تراپ و رامتین بشارتی، سید عبدالله حسینی، علی دوستی، علی خیاطان در رشته اسکیت اردونشینان تیم ملی تیراندازی به اهداف پروازی را تشکیل می دهند.

ملی پوشان در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر به تمرین ادامه خواهند داد تا برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده شوند، بازی‌های آسیایی از 25 مرداد ماه تا پنجم شهریور ماه در جاکارتا انجام خواهد شد.


علیرضا جهانبخش در بین ۶ ستاره گمنام جام جهانی
گاردین در گزارشی شش ستاره ناشناخته جام جهانی روسیه را معرفی کرد.

جام جهانی روسیه از پنجشنبه هفته جاری آغاز می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران نیز باید در گروه B باید در مقابل تیم‌های مراکش، پرتقال و اسپانیا به میدان برود.

گاردین در گزارشی شش ستاره گمنام جام جهانی را معرفی کرد که نام علیرضا جهانبخش نیز در این بین دیده می‌شود.

در توضیح ستاره ایرانی آمده است: در ایران هنوز همه خاطرات به گل مهدی مهدوی‌کیا به آمریکا در سال ۹۸ بازمی‌گردد؛ گلی که تنها پیروزی ایران را در جام جهانی رقم زد و باعث حضور ۱۲ ساله این بازیکن در بوندسلیگا شد. در خیلی از زمینه‌ها علیرضا جهانبخش با مهدی مهدوی‌کیا مقایسه می‌شود. او توانست در این فصل با ۲۱ گل زده آقای گل لیگ هلند شود.

جهانبخش می‌تواند با درخشش در جام جهانی راه مهدوی‌کیا را در پیش گیرد و به یک لیگ بزرگ‌تر هم برود.

دیگر ستاره‌های گمنام جام جهانی از نظر گاردین به شرح زیر هستند:

آلکساندر گولووین (روسیه)

سرگئی ساویچ (صربستان)

پیونه سیستو (دانمارک)

دنیز ذکریا (سوئیس)

کریستین کئوا (پرو)

قزوین میزبان مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور است
این رویداد ورزشی به مناسبت گرامیداشت سه هزار شهید استان قزوین و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

نخستین دوره مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ کشور در بهمن ماه سال گذشته به میزبانی شهر بوئین زهرا، برگزار شد و دومین دوره این رقابت‌ها امسال در قزوین برگزار خواهد شد.

این دوره از رقابت‌ها در پنج رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در سالن شهید بابایی برگزار می‌شود.

35 داور از سراسر کشور برای قضاوت این رقابت‌ها در قزوین حضور خواهند یافت و یک رینگ و سه تخته تاتامی به همین منظور در سالن شهید بابایی نصب خواهد شد.

 25 استان با 250 ورزشکار به مدت سه روز در این مسابقات حاضر هستند و هتل ورزش قزوین نیز برای محل اسکان این ورزشکاران در نظر گرفته شده است.

قزوین هفته آینده میزبان تیم ملی پنجاک سیلات آقایان و بانوان است که باید از این اردو به نفع توسعه ورزش استان نیز استفاده کرد.

بهمن عسگری ملی پوش ارزنده کاراته ایران: آماده کسب طلا هستم
کاراته کا وزن منهای 75 کیلوگرم ایران با رضایت از عملکردش در لیگ جهانی استانبول گفت: آماده برتری مقابل حریف اوکراینی در مبارزه فینال و کسب مدال طلا هستم.

پنجمین دوره لیگ جهانی کاراته در سال 2018 با حضور 607 کاراته کا از 63 کشور از روز جمعه در شهر «استانبول» ترکیه آغاز شد و سه روز ادامه خواهد داشت.

تاکنون در این مسابقات، اعضای تیم مردان ایران عملکرد درخشانی را از خود برجای گذاشته اند و بار دیگر توان خود را به رخ حریفان کشیدند.

«بهمن عسگری» کاراته کا وزن منهای 75 کیلوگرم ایران که با قامتی بلند و استفاده از تکنیک‌های متنوع، یکی از ملی پوشان موفق سال‌های اخیر کاراته ایران است در لیگ جهانی استانبول نیز با غلبه بر حریفان خود به فینال رسید.

این دومین حضور وی در فینال مراحل مختلف لیگ جهانی در سال 2018 میلادی است. عسگری اسفند ماه سال گذشته در لیگ جهانی هلند نیز فینالیست شد که با قبول شکست برابر نماینده ژاپن به مدال نقره رسید.

کاراته کای وزن منهای 75 کیلوگرم ایران، فردا (یکشنبه) در دیدار پایانی لیگ جهانی استانبول و برای کسب مدال طلا به مصاف ملی پوش اوکراینی می‌رود.

او پیش از این دو مرتبه حریف اوکراینی را شکست داده و برای سومین بار برابر این رقیب قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان