۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین کشف بیش از ۱۰ کیلو گرم هروئین در بوئین زهرا
کد خبر: ۳۰۸۶۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۸ ساعت: ۱۳:۳۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین خبرداد:

کشف بیش از ۱۰ کیلو گرم هروئین در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۱۰ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین در یک عملیات پلیسی در قزوین خبر داد.

 کشف بیش از ۱۰ کیلو گرم هروئین در بوئین زهرا
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان "بوئین زهرا" حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو "زانتیا" درمحور "اشتهارد – بوئین زهرا" که با سرعت بالا در حال تردد بود مشکوک و موضوع را به سایر واحدهای گشتی برای متوقف ساختن خودرو اعلام کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: یکی از واحدهای گشتی بلافاصله پس از دریافت پیام ، خودروی مورد نظر را در محور اشتهارد رویت و فرمان ایست صادر، و راننده زانتیا به محض مشاهده ماموران متواری که پس از تعقیب و گریز خودرو زانتیا به علت سرعت بالا وعدم کنترل توسط راننده در ورودی میدان "امام رضا" از سمت جاده اشتهارد به بوئین زهرا با جدول برخورد ومتوقف شد.

وی افزود: ماموران بلافاصله در محل حاضر و پس از ایمن سازی صحنه در بازرسی از خودرو تعداد 11 بسته مواد مخدر از نوع هروئین به مقدار تقریبی 10 کیلو و 400 گرم از خودرو کشف و راننده وسرنشینان خودرو دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه در بازرسی بدنی از متهمان مقدار 150 سانت شیشه و 3 گرم شیره تریاک کشف شد، تصریح کرد: متهمان دو نفر آقا و یک نفر خانم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان