۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کلاهبرداری میلیاردی در شهرستان البرز کشف شد
کد خبر: ۲۹۹۲۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱/۹ ساعت: ۱۹:۲۶ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین:

کلاهبرداری میلیاردی در شهرستان البرز کشف شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف کلاهبرداری ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی از طریق اعتماد سازی و خریدهای کلان در شهرستان البرز خبر داد.

کلاهبرداری میلیاردی در شهرستان البرز کشف شد
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی پرونده‌های واصله از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان البرز به پلیس آگاهی و شکایت مبنی بر اینکه افرادی پس از خریدهای جزئی لوازم خانگی، طلا پس از اعتماد سازی اقدام به خریدهای کلان و کلاهبرداری می‌کردند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌ها و انجام اقدامات پلیسی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان مشخص شد 4 نفر دارای نسبت خانوادگی و اهل یکی از استان های مرزی به صورت یک باند حرفه ای با انجام خریدهای جزئی لوازم خانگی، طلا پس از کسب اعتماد، اقدام به خریدهای کلان کرده و پس از انجام کلاهبرداری به مکان نامعلومی نقل مکان می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و به دست آوردن سرنخ هایی از کلاهبرداران، موفق به شناسایی و دستگیری 4 نفر متهم در استان‌های هرمزگان و تهران شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان با این روش از 22 نفر اقدام به کلاهبرداری به ارزش 6 میلیارد و 600 میلیون ریال کردند، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان