۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین هشتمین مجمع بسیج شهرستان قزوین برگزار شد
کد خبر: ۲۷۲۶۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ ساعت: ۸:۳۷ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع):

هشتمین مجمع بسیج شهرستان قزوین برگزار شد

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) از برگزاری هشتمین مجمع بسیج شهرستان قزوین خبرداد.

هشتمین مجمع بسیج شهرستان قزوین برگزار شد
مهدی صادق پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: هشتمین مجمع بسیج شهرستان قزوین با حضور معاون عمرانی استاندار، بخشداران و شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و امامان جمعه شهرستان، نخبگان و بسیجیان ناحیه امام سجاد (ع) برگزار شد.

وی هدف از تشکیل این مجمع را کمک به کارآمدی نظام و تحقق فرمایشی و منویات رهبر معظم انقلاب دانست و اذعان کرد: یکی از نقشه‌های بسیج کمک به دستگاه‌ها و ارائه ایده‌های با کارایی لازم است که به دستگاه‌ها براساس احصاء مسائل و مشکلات شهرستان و طرح و کار کارشناسی در کارگروه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی است. 

صادق پور بیان کرد: کمک به امور فرهنگی اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه‌ای شهر و آسیب‌زا که از خدمات شهری کم‌تری برخوردار هستند از برنامه‌های سال ۹۷ این ناحیه است که در این مجمع مورد بحث قرار گرفت و در سال آینده جهت رفع این مشکلات با کمک مردم و سایر دستگاه‌های دولتی و خدماتی انجام خواهد شد.

نائب رئیس اول مجمع بسیج شهرستان قزوین در پایان گفت: در این مراسم ضمن بررسی عملکرد کارگروه های مختلف، اعم از کارگروه اقتصادی، فرهنگی واجتماعی برنامه‌های پیشنهادی در راستای تحقق اهداف این کارگروه‌ها برای مجمع بسیج در سال آینده مورد بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان