۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین افتتاح ۹۵ واحد مسکن مهر در اردیبهشت سال آینده
کد خبر: ۲۷۲۰۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۲/۴ ساعت: ۱۸:۳۲ ↗ لینک کوتاه

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در قزوین اعلام کرد:

افتتاح ۹۵ واحد مسکن مهر در اردیبهشت سال آینده

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در قزوین گفت: تعهد دولت در استان قزوین افتتاح ۹۵ واحد در اردیبهشت ماه سال آینده است که تلاش می‌کنیم این تعداد به بهره برداری برسد.

افتتاح ۹۵ واحد مسکن مهر در اردیبهشت سال آینده
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی 29 بهمن در جریان بازید از واحدهای مسکن مهر در ناحیه شهری مهرگان قزوین مهر اظهار کرد: مهمترین مشکلات مسکن مهر قزوین راه دسترسی به شهر قزوین است که جاده دسترسی به ناحیه شهری مهرگان به زودی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان احداث می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه در مسکن مهر استان قزوین خدمات زیربنایی تکمیل شده و به غیر از چند پروژه که نیازمند خدمات گازرسانی است که انجام خواهد شد، مشکل خاصی نداریم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: با توجه به نیاز این ناحیه شهری به نردبان ۵۵ متری، وزارت راه و شهرسازی دو میلیارد تومان برای خرید نردبان اختصاص داده است و دو میلیارد تومان هم توسط شهرداری محمدیه تامین خواهد شد تا این نیاز برطرف شود.

وی تصریح کرد: تعهد دولت در استان قزوین افتتاح ۹۵ واحد در اردیبهشت ماه سال آینده است که تلاش می‌کنیم این تعداد به بهره برداری برسد.

مهرآبادی گفت: روند کار در طراحی فضای سبز بسیار خوب بوده و تداوم خواهد داشت تا محیط مناسبی برای اقامت مردم مهیا شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان