۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اولین همایش فعالان شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۷۱۸۴۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ ساعت: ۱۴:۴ ↗ لینک کوتاه

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین:

اولین همایش فعالان شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین گفت: با هدف افزایش بنیه علمی و سواد رسانه ای مدیران کانال‌های فعال استان و برررسی ارائه راهکارهای کسب و کار دیجیتال برای ایجاد اشتغالزایی در فضای مجازی این همایش برگزار می‌شود.

اولین همایش فعالان شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود
سعید پورایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار علم و فناوری  صبح قزوین  اظهار کرد: اولین همایش فعالان شبکه‌های اجتماعی استان قزوین امروز(چهارشنبه) با حضور اساتید کشوری در قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: در گذشته 3 دوره همایش فعالان سایبری در استان قزوین برگزار شده بود؛ اما امروز اولین همایش با محوریت فعالان شبکه‌های اجتماعی متشکل از مدیران کانال‌های تلگرامی و صفحه‌های پرطرفدار اینستاگرامی است.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین اذعان کرد: کانال‌های بالای 5هزار عضو ملزم به دریافت کد "شامد" هستند، این کدی است که نشان از ثبت کانال تلگرامی در وزارت فرهنگ و ارشاد دارد و مدیران کانال‌ها با داشتن کد شامد در صورت مواجه با مشکلات حقوقی، توان حل بهتر این مشکلات را خواهند داشت.

وی بیان کرد: با هدف افزایش بنیه علمی و سواد رسانه ای مدیران کانال‌های فعال استان و برررسی ارائه راهکارهای کسب و کار دیجیتال برای ایجاد اشتغالزایی در فضای مجازی این همایش برگزار می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: همچنین ما از استارتاپ‌هایی که در حوزه فضای مجازی و اجتماعی درحال شکل گیری است، حمایت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: همایش فعالان فضای مجازی امروز(چهارشنبه) ساعت 17 با حضور دکتر حمید ضیائی فر معاون فضای مجازی وزارت ارشاد و دکتر محمدصادق افراسیابی از اساتید حوزه فضای مجازی کشور در سالن باغستان برگزار می‌شود.

پورایمانی با بیان اینکه میهمانان این همایش از کل استان قزوین دعوت شده اند، اعلام کرد: اولین همایش فعالان شبکه‌های اجتماعی با همکاری اداره ارشاد، صدا و سیمای مرکز قزوین و اداره کل پدافند غیر عامل برگزار می‌شود و به اکثر ادمین‌های کانال‌های استان دعوتنامه ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه این همایش به صورت رایگان برگزار می‌شود، گفت: گواهینامه حضور در همایش در پایان این مراسم به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین عنوان کرد: هدف ما این است مجمعی با حضور دستگاه‌های مرتبط با فضای مجازی تشکیل شود تا با برنامه ریزی‌های لازم برای استمرار این برنامه‌ها صورت بگیرد؛ به طور یقین برای توانمندسازی افراد ما نیازمند برگزاری همایش‌های مستمر هستیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان