۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین جشن بزرگ «گلبانگ انقلاب» در قزوین برگزار شد
کد خبر: ۲۷۱۴۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ ساعت: ۱۱:۲۹ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان استانی؛

جشن بزرگ «گلبانگ انقلاب» در قزوین برگزار شد

جشن بزرگ «گلبانگ انقلاب» به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مسئولان استانی در قزوین برگزار شد.

جشن بزرگ «گلبانگ انقلاب» در قزوین برگزار شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ جشن بزرگ «گلبانگ انقلاب» همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز(شنبه) با حضور جمعی از مسئولان استانی در سالن ورزشی الغدیر قزوین برگزار شد.

بدخواهان نظام در تلاش برای ناامید کردن نسل جوان هستند
سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم با تبریک به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در مدرسه انقلاب، شاگردانی را تربیت کرد که برای همیشه چون خورشیدی درخشان در تارک تاریخ خواهند درخشید.

وی افزود: زنگ انقلاب، زنگ بیداری، عزت و دانایی و زنگ آزادی ملت‌ها از استعمار و استبداد و زنگ همه ارزش‌هایی است که نظام جمهوری اسلامی ایران به ما داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: در جشن پیروزی انقلاب با آرمان‌های امام راحل پیمانی دوباره می بندیم تا در مدرسه زندگی و در عرصه تعلیم و تربیت برای تربیت دانش‌آموزانی خلاق، خداجو و میهن دوست تلاش کنیم که این آرمان امام راحل است.

وی افزود: پیام جشن پیروزی انقلاب این است تا با همان راهی که امام خمینی(ره) به ما نشان داد، مسیر انقلاب را تا دستیابی به اهدافش دنبال کنیم و هرکسی که در این مسیر به راه و هدفش ایمان داشته باشد؛ قطعا به نتیجه خواهد رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: تلاش بدخواهان نظام این است که جوانان و نوجوانان این ملت را که سرمایه‌های نظام هستند را ناامید کنند؛ اما اگر دستاوردهای انقلاب اسلامی را با گذشته مقایسه کنیم متوجه نتایج ارزشمند و موفقیت‌های نظام و انقلاب پس از پیروزی می‌شویم.

قاسمی تصریح کرد: اگر به ما در خانواده و یا در محیط کاری و در استان همه چیز دهند، اما ما را تحقیر کرده و شخصیت ما را از بین برند، گویا چیزی به ما نداده‌اند؛ این درحالی است که انقلاب به ما عزت داده است.

امیدآفرینی مهم‌ترین پیام انقلاب است
وی عنوان کرد: هرچند که کشور دارای مشکلات اقتصادی است؛ اما انقلاب به ما عزت بخشیده و این سرمایه کمی نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با تاکید بر امیدآفرینی در بین نسل امروز تصریح کرد: باید امیدآفرینی در نسل جوان و نوجوان داشته باشیم که مهم‌ترین پیام انقلاب است.

وی ادامه داد: همه باید در کنار آموزش و پرورش باشند، زیرا انقلاب ما، انقلاب فرهنگی است و نقش فرهنگیان و دانش‌آموزان در انقلاب اسلامی بسیار مهم و برجسته بود؛ به طوریکه بسیاری از شهدای کشور از دانش‌آموزان و فرهنگیان بودند که برای پیروزی و اعتلای نظام حتی از جان خود گذشتند.

قاسمی در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه امروز تمرکز دشمن روی نسل جوان و نوجوان کشور است؛ باید تلاش کرده و شاگرد نماز، تلاش و توکل باشیم که با بهره‌مندی از این سه مولفه مهم، هیچگاه ناامید نخواهیم شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان