۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین واکنش‌ نیکزاد به‌‌قوطی‌ نامیدن‌ مسکن‌مهر از طرف‌ روحانی
کد خبر: ۲۷۱۱۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۷ ساعت: ۱۰:۲۴ ↗ لینک کوتاه

ماجرای کلاهی که پشم ندارد و دولتی که انتها ندارد...

واکنش‌ نیکزاد به‌‌قوطی‌ نامیدن‌ مسکن‌مهر از طرف‌ روحانی

بجای این حرف‌ها پاشنه همت بکشید، جلوی تخریب بیشتر اموال مردم در اثر خواب مصالح و تعطیلی پروژه‌ها را بگیرید و اموال مردم را تحویل خودشان دهید.

واکنش‌ نیکزاد به‌‌قوطی‌ نامیدن‌ مسکن‌مهر از طرف‌ روحانی
به گزارش سرویس سیاسی   صبح قزوین ، علی نیکزاد در یادداشتی در واکنش به سخنان رئیس جمهور نوشت: 
 
ماجرای کلاهی که پشم ندارد و دولتی که انتها ندارد...
 
مقدمه اول: 
درروزگار نه چندان دور، در ایران صاحب منصبان نظامی به تقلید از نظامیان روس که کلاه پشمی به سر داشتند، کلاه پشمی پوستی بر سر می‌گذاشتند. از آن جایی که نظامیان مامور ایجاد نظم هستند، وقتی از دور پیدا می‌شدند، مردم خود را جمع و جور می‌کردند که مورد مواخذه واقع نشوند، و اگر آن صاحب منصب نظامی افسر نبود به هم می‌گفتند: این که افسر نظامی نیست، کلاهش پشم ندارد.

مقدمه دوم:
داستان زیبای هانس کریستین آندرسون درباره لباس جدید پادشاه را حتماً شنیده اید. داستان درباره پادشاهی است که مانند دیگر پادشاهان شیفته تجمل و بخصوص لباس‌های زیباست. دو خیاط فریبکار به پادشاه وعده می‌دهند که برای وی لباسی زیبا و مجلل بدوزند که افراد نادان و نالایق توان دیدن آن را نداشته باشند. در روز موعود پادشاه با آنکه خود لباسی نمی‌بیند، در میان تعریف و تمجید اطرافیانی که نگران زیر سوال رفتن لیاقت خود هستند، با افتخار لباسی را که وجود نداشت می‌پوشد و در انظار عمومی ظاهر می‌شود و هیچکس از مردم نیز از ترس اینکه نکند احمق به نظر برسند سخنی از برهنگی پادشاه نمی‌گویند. بالاخره کودکی با صداقتی معصومانه می‌گوید شاه چرا لباس بر تن ندارد و دیگران پس از این سخن کم کم جرات می‌کنند که بگویند شاه لباس بر تن ندارد.

شاید گمان کنیم که این مقدمات فقط داستان هستند، اما روی سخن من با رئیس جمهور محترم دولت دوازدهم است که ظاهرا نه کلاهشان پیش مسئولین دولت و نه پیمانکاران مسکن مهر پشمی دارد! و نه باورشان شده که دولت درخشان! یازدهم تمام شده است!
خدا رحمت کند شهید مظلوم بهشتی را که می‌فرمود: آنانکه زمستان را از پشت پنجره دیده‌اند و گرسنگی را هم فقط در کتابها خوانده اند، نخواهند توانست که نمایندگانی شایسته برای دفاع از حقوق مردم باشند ...

ظاهرا آقای رئیس جمهور محترم، اطلاعاتشان را از افراد لایق نما می‌گیرند و نه از افراد دلسوز و شجاع و خودشان هم حال و هوای دیدن زمستان از بیرون پنجره‌ها را ندارند لذا بر خود واجب می‌دانم به ایشان یاد آوری کنم که آقای رئیس، بفکر میلیونهامردم مظلومی که منتظر تحویل مسکن مهر یا همان قوطی‌هایی که اگر برای مردم آب نکرده، برای دولت شما و نان کرده نیستید، لا اقل به فکر پشم کلاهتان در پیشگاه مردم باشید و دستور خود در خصوص اتمام و بسته شدن پرونده مسکن مهر تا پایان دولت یازدهم را پیگیری کنید و لا اقل وقت یک روز هلی کوپتر اختصاصی خود را صرف کنید تا میزان عمل مسئولین دولتتان به دستوراتتان را از نزدیک شاهد باشید...

آقای رئیس، دیگر ماجرای توهین‌ها و تخریب‌های شما نسبت به خادمین مردم تف سر بالا شده است و از این نمد، کلاهی برای شما و همکارانتان نخواهد شد...
پس بجای این حرف‌ها پاشنه همت بکشید و جلوی تخریب بیشتر اموال مردم در اثر خواب مصالح و تعطیلی پروژه‌ها را بگیرید و اموال مردم را تحویل خودشان دهید و پرونده مسکن مهر را ببندید.




انتهای پیام/1404

منبع: جهان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان