۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین حضور تیم کبدی بانوان قزوین در لیگ برتر کشور
کد خبر: ۲۷۰۹۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۴ ساعت: ۱۰:۵۱ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی استان؛

حضور تیم کبدی بانوان قزوین در لیگ برتر کشور

تیم کبدی بانوان کشور و در مرحله نهایی تیم کبدی بانوان استان امروز(چهارشنبه) راهی مشهد محل برگزاری مسابقات می‌شود.

حضور تیم کبدی بانوان قزوین در لیگ برتر کشور
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ گزیده ای از مهمترین اخبار ورزشی استان را در ادامه ‌می‌خوانید:

ابراهیم برخورداری بخت نخست کسب عنوان قهرمانی تپانچه
دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر تیراندازی آقایان و بانوان در حالی روز های ۵ و ۶ بهمن ماه در محل فدراسیون تیراندازی برگزار می‌شود که ابراهیم برخورداری تیرانداز مطرح قزوینی بخت نخست کسب مدال طلای تپانچه انفرادی و همچنین مدال طلای تیمی دارد.

برخورداری که در تیم مقاومت عضویت دارد در هفته های اخیر مدال های طلا و نقره بخش تیمی و انفرادی را کسب نموده است و در هفته پایانی نیز بخست نخست کسب مدال طلا در دو بخش تیمی و انفرادی می باشد.

اردوی تیم ژیمناستیک هنری جهت حضور در ورلدکاپ باکو آغاز شد
اردوی آمادگی تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان کشورمان در حالی آغاز خواهد شد که رضا خیرخواه مربی شایسته و ارزنده قزوینی بعنوان سرمربی تیم ملی در این اردو حضور خواهد داشت.

ششمین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان ژیمناستیک هنری با حضور 10 ژیمناست از استان‌های مازندران، کرمان، تهران، مرکزی، فارس، بوشهر و قزوین به میزبانی کرمان آغاز شد.

این مرحله از اردو یکی از حساس ترین اردوهای تیم ملی است که قرار است با برگزاری رقابت های انتخابی، تکلیف 6 ژیمناست اعزامی به مسابقات ورلدکاپ باکو مشخص شود.

مسابقات ورلدکاپ باکو اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد، ملی پوشان کشورمان تا کنون دو مرحله اردو در قزوین، یک مرحله در لرستان، همدان و اراک برگزار کردند.

ششمین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان ژیمناستیک هنری زیر نظر محمدرضا خیرخواه به عنوان سرمربی و مبین ابراهیمی و وحید احمدی به عنوان مربی تا 15 بهمن جاری ادامه خواهد داشت.

اسامی داوران بمنظور حضور در سی و هشتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در ماهشهر خوزستان اعلام شد که بر این اساس نان علامرضا طاهرخانی داور بین المللی استان و کشورمان نیز دیده می شود.

اسامی داوران به منظور حضور در سی و هشتمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در ماهشهر خوزستان اعلام شد که بر این اساس نان علامرضا طاهرخانی داور بین المللی استان و کشورمان نیز دیده می‌شود.

سی و هشتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی که به عنوان طرح سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی نیز محسوب می شود،در روزهای 5 و 6 بهمن در شهرستان ماهشهر برگزار می‌شود.

حضور 2 مربی ارزنده والیبال استان در کمیته ملی المپیک
سمینار تخصصی تاکتیک های پیشرفته دفاعی والیبال در حالی در کمیته ملی المپیک با تدریس ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی برگزار شد که محمد جعفری و حسن شاهسون 2 تن از مربیان بین المللی استان نیز در این سمینار شرکت داشتند.

این دوره پیشرفته برای مربیان بین المللی والیبال ایران برگزار شد که حسن شاهسوند و محمد جعفری 2 مربی شایسته و بین المللی استان با حضور در این کلاس،با جدیدترین شیوه ها و تاکتیک های دفاعی والیبال آشنا شدند.

تیم سرخ جامگان قزوین قهرمان لیگ برتر فوتبال جوانان استان 
در هفته پایانی این رقابت ها تیم سرخ جامگان قزوین با برتری برابر نوین گستر تاکستان به عنوان قهرمانی دست یافت.

تیم‌های ستاره شهر اقبالیه و نوین گستر تاکستان هم دوم و سوم شدند، لیگ برتر فوتبال جوانان استان با شرکت ۷ تیم برگزار شد.

تیم فوتبال سرخ جامگان قزوین به عنوان نماینده استان در فصل آینده لیگ زیر گروه جوانان کشور به میدان می‌رود.

تیم کبدی بانوان استان راهی مرحله نهایی لیگ برتر کشور می‌شود
در ادامه رقابت‌های لیگ برتر کبدی بانوان کشور و در مرحله نهایی تیم کبدی بانوان استان امروز(چهارشنبه) راهی مشهد محل برگزاری مسابقات می‌شود.

نماینده استان در گروه یک با تیم‌های ساری، گلستان، خراسان رضوی، فارس و آلومینیوم اراک هم گروه است.این رقابت‌ها از ۴ تا ۱۰ بهمن به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان